'Gewonnen Pony' Switch itp again; 'standfoto's'.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Re: 'Gewonnen Pony' Switch itp again; 'standfoto's'.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 13:16

Ronnie25 schreef:
Ahh leuk!! Ik vind 4 een hele leuke foto Lachen , alleen jammer
dat je ze met mijnalbum heb geupload dan gaat meteen
de kwaliteit van de foto's naar beneden.

Schattig shetje Haha!

Dankje leandra Lachen Foto 4 vond ik ook heel leuk, op de één of andere manier is deze heel scherp geworden, bij zijn voorpluk met name Lachen
En ja, inderdaad jammer bij mijnalbum, maar ik heb zó veel foto's die ik heb upgeload, of moet uploaden, dat ik bij mijnalbum een fijn overzicht heb... nadeel is dus een beetje de kwaliteit Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 13:18

IndianLady schreef:
Leuke naam heb je voor hem verzonnen. Heel mooi beestje hoor. Veel plezier met Switch.

Dankje Lachen als hij nu ook nog zijn naam zélf even leert, en dat als ik die naam roep, dattie dan moet komen, komt het helemaal goed Lachen

Zonder voerschep met brokjes kan ik hem niet te pakken krijgen, dan rent hij weg en vliegt weer onder alle omheiningen door Clown een echte shet dus........ maar hij staat nu al een paar dagen op zijn eigen stukje, en is niet meer 'uitgebroken', die 'stroomles' heeft dus toch deels geholpen volgens mij Knipoog

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 19:12

Je zou maar zo'n knappert winnen voor maar 2 euro Haha!
En wat heeft die mooie manen en staart zeg.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 09:04

JoyCiej007 schreef:
Laura24 schreef:
Wat is ie weer schattig Lachen Over het hoofdstel: als het past, dan past het, toch? Ok, is een beetje veel leer in verhouding met het hoofdje Knipoog maar dat is alleen voor het zicht...

Bloos Dankje, schattig issie zeker, maar stout en ondeugend zéker ook hoor Knipoog

Daarbij ben ik dan wel benieuwd wát er dan te lang is aan het hele hoofdstel.

ja, die keelriem ja, dat klopt, maar die is gewoon ook vééls te lang gemaakt, is bij otje ook ietsje te lang. Da's nou ook niet echt een ramp hoor, heeft die pony minder last van als dat hij te strak zou zitten. Verder kan ik prima zelf beoordelen of een hoofdstel goed past of niet Knipoog en aangezien er aan deze foto's niets echt is te zien wat er op wijst dat het hoofdstel té groot is, vind ik dus dat je dat vanaf deze foto's niet echt kunt beoordelen.

Ik voel en kijk altijd goed als ik iets pas Lachen

euhm, ik zei toch ook dat ik vind dat t wel past? Knipoog Dat ik het iets te veel leer vind, bedoel ik mee dat de riempjes wat aan de lange kant zijn (dus dat alles op het eerste gaatje zit) Lachen

Haha, dat ie ondeugend is geloof ik meteen Haha!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 11:51

Laura24 schreef:
euhm, ik zei toch ook dat ik vind dat t wel past? Knipoog Dat ik het iets te veel leer vind, bedoel ik mee dat de riempjes wat aan de lange kant zijn (dus dat alles op het eerste gaatje zit) Lachen

Knipoog Het was ook niet echt gericht naar jou, maar meer naar nr. 1 die een kleiner hoofdstel 'geen gek idee' vond Knipoog ik had wel begrepen dat je het niet te klein vond, maar inderdaad, die losse riempjes, sta... maar is zo moeilijk weg te werken he Knipoog

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 13:59

JoyCiej007 schreef:
Laura24 schreef:

Knipoog Het was ook niet echt gericht naar jou, maar meer naar nr. 1 die een kleiner hoofdstel 'geen gek idee' vond Knipoog ik had wel begrepen dat je het niet te klein vond, maar inderdaad, die losse riempjes, sta... maar is zo moeilijk weg te werken he Knipoog

Haha, ok dan Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 18:33

Laura24 schreef:
Haha, ok dan Lachen

Om misverstanden te voorkomen Knipoog