Je staat voorlopig wel in het krijt bij je zus , dat is balen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
merrieveulen schreef:dat valt wel mee hoor, maar jullie snappen natuurlijk ook wel wie de komende weken het water haalt enzo, hihi! nee hoor grapje, het is ze beiden gegund, dáár gaat het om. mijn manier om te zeggen dat ik trots op ze ben, in de tijd dat Mone er is heeft Loe nog geen dag nagelaten naar haar toe te gaan, ze gaat er voor de volle 100% voor, en ze zijn een geweldige combinatie samen.
dubbeldoos schreef:Wat leuk dat je zomaar een zadel krijgt van je zus! Ik zou daar ook wel effetjes van schrikken hoor en in huilen uitbarsten:p
Maar een vraagje over het hoofdstel wat je hafje om heeft, kan je daarmee hetzelfde rijden als met een 'gewoon' hoofdstel, mét bit? Dus gewoon netjes dressuurmatig rijden?
eilleen333 schreef:Ik zou niet durven. Heb ik jou meteen op m'n nek.
Maar zelf heb je er ook wel een beetje profijt van. Hoef je ten eerste mijn gepiep om een zadel niet meer aan te horen, en ten tweede hoef je in de rengalop niet af te remmen omdat ik brul dat ik ter aarde ga storten *hihi* .
merrieveulen schreef:eilleen333 schreef:Ik zou niet durven. Heb ik jou meteen op m'n nek.
Maar zelf heb je er ook wel een beetje profijt van. Hoef je ten eerste mijn gepiep om een zadel niet meer aan te horen, en ten tweede hoef je in de rengalop niet af te remmen omdat ik brul dat ik ter aarde ga storten *hihi* .
nou dat viel ook wel mee, hoewel die laatste wel mooi was 'renee, ik ga eraf...'
ik kijk om, zie ik dat kind half van het dekje afstuiteren... ach ja, kan gebeuren he? maar gelukkig is dat geen probleem meer, en wel duizendmaal veiliger, een stabiel zadel.
_bloempje_ schreef:Moet trouwens wel een beetje lachen over die opmerking dat je wel is brulde dat je te aarde gaat storten
Imitador schreef:Nee, de verhoudingen kloppen nietDe ruiter maakt maar 2% van het gewicht van het paard uit, dat kan echt niet meer, triest, om als de verhoudingen zo fout zitten nog te gaan rijden.
Dierenbeul!!![]()
merrieveulen schreef:ha laura, bedankt voor je bericht! op zich wel een goeie, nu kan je niet meer om de oefeningen en de juiste zit heen loe! mwoehahaahahaha!!!!
eilleen333 schreef:Hoe vinden jullie de verhouding ruiter/ paard? Ik weeg rond de 50 kilo en ben ongeveer 1,70 m lang. Mone's stokmaat moet ik nog meten. Tussen de 1,45 en de 1,50 denk ik.
Maar ze kampt nog steeds met overgewicht. Ze staat wel op dieet, maar ze is er nog niet.
Dus wat vinden jullie van de verhouding tussen mijn paard en mij, en van Mone's figuur?