joke20 schreef:Gaat er nog iemand kijken naar hoe de springruiters o.a Jeroen dressuur rijden?
jaja!!!..de kaartjes zijn besteld...lijk me echt wel heel leuk om zo'n switch te zien...en jullie natuurlijk allemaal heel veel succes!!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joke20 schreef:Gaat er nog iemand kijken naar hoe de springruiters o.a Jeroen dressuur rijden?
Dimitri schreef:joke20 schreef:Gaat er nog iemand kijken naar hoe de springruiters o.a Jeroen dressuur rijden?
jaja!!!..de kaartjes zijn besteld...lijk me echt wel heel leuk om zo'n switch te zien...en jullie natuurlijk allemaal heel veel succes!!!!
Bonte schreef:mynique schreef:oh wat leuk en toevallig dat jij Roos van Spaarnwoude kent.
Die paardenwereld is klein he.
Ik moet even nadenken hoor....shoot van Claire met Merel.
OOk van Suus en Marcato, niet?
Die gaat ook meedoen op CH Hoofddorp.
Je bent wel vaker van de partij toch bij wedstrijden zoals op liedehof?
Ja, dat klopt. I2 ook alweer een jaar of 2 geleden.
Ik had in een ander topic al gelezen dat ze kwamen.
Marcato schreef:Ow ik zie idd net op de site staan dat kaarten die avond € 27,50 kosten. Best veel nog, terwijl op dit concours altijd alles gratis was (is). Weet iemand of je voor deze show dus echt kaarten moet kopen of dat dit alleen voor de tribine o.i.d. is?
Ik vraag me dan namelijk echt af hoe ze dat gaan controleren en hoe ze het terrein gaan afschermen hiervoor.
Marcato schreef:Is een Boktmeeting deze dag niet leuk???
Marcato schreef:Is een Boktmeeting deze dag niet leuk???
mylo schreef:en wil je mij bij het B springen met Tyler het M1 dressuur met Tyler en de B dressuur met Wedgwood zetten? ruiter is sandra van dalen