Ik zal weer eens reageren 
Bedankt voor alle leuke reacties want ja ze is echt aan het opknappen ook al moet het vet nog over haar lichaam verplaatst worden(komt er nu meer onder bij doordat ze geen spier heeft).
Verder over die vriendin van mij: Ja ze is nog steeds een vriendin van mij want zij kreeg een nieuwe pony en deze pony ging naar der zusje maar die wilde niet de oude pony van haar zus dus kreeg zij ook een nieuwe. Deze werd op het land gezet waar geen gras te zien was en kreeg zo af en toe een plakje hooi wat dus te min is voor der. Dit is geen reden dat ze der dan zo mogen hebben laten vermageren en ik mocht gratis op die wei staan en het meisje zelf is wel aardig en zit bij onze vriendengroep.
Hopelijk is het duidelijk genoeg.
Dan over het rijden: ik rijd steeds zo'n 15 minuutjes tot 20 minuutjes en ik stap zo'n 12 minuten dan en de rest doe ik een beetje draven(steeds kleine stukjes).
Over mijn lengte en mijn doel: Ik weet nog niet precies wat ik ermee wil, maar als ze dadelijk een stuk dikker is ziet het er ook al wat beter uit. Ik wil eigenlijk wel proberen om een wedstrijdje(op onze club en omgeving) mee te pakken en haar L1 gestart hebben met een winstpuntje en dan zie ik wel verder. Ik heb er over nagedacht om haar dan te verkopen aan een ruitertje die verder met haar kan omdat er wel wat potentie in het beestje zit en ze is nog maar 9 jaar.
Maar laat ik haar eerst maar een beetje verder opknappen want ze is toch wel erg lief en ook vooral voor mijn gehandicapte zusje die haar super leuk vind is het moeilijk om ook weer deze pony weg te doen