Napie schreef:Je zit als een boer op die wagen.
kimmie16 schreef:en bedankt dat je me een boer noemt, als je niet eens weet wie ik ben...
Napie noemt je geen boer, maar zegt dat je er óp zit als een boer. Nuance verschilletje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Napie schreef:Je zit als een boer op die wagen.
kimmie16 schreef:en bedankt dat je me een boer noemt, als je niet eens weet wie ik ben...
Albertine_N schreef:Napie schreef:Je zit als een boer op die wagen.kimmie16 schreef:en bedankt dat je me een boer noemt, als je niet eens weet wie ik ben...
Napie noemt je geen boer, maar zegt dat je er óp zit als een boer. Nuance verschilletje
Echwel schreef:*zucht 100x*
Mijn hemel wat een amateuristisch geneuzel
Onderuitgezakt op de wagen dus totaal niet alert aanwezig zijn, en een meninstructeur die met dit soort adviezen weer ingeblikt zou moeten worden
Citaat:ging hij bokken en steigeren waardoor de 2 meisjes ik en dudette_ van het karretje afvielen
JoyCiej007 schreef:Citaat:ging hij bokken en steigeren waardoor de 2 meisjes ik en dudette_ van het karretje afvielen
Wie zit er dan op de bok? Wie is er dan aan het mennen? Het lijkt voor ons zo alsof jij degene bent die aan het mennen is, en ook op de bok zit...
Dudette_ schreef:idd ik zat er toen ff op omdat de men'ster' foto's ging maken, & het was daarbij mijn eerste keer dus verwacht geen spektakel ofzo. maargoed, klaar we gaan er niet meer mee rijden. tenminste, ik niet. en ik geloof de anderen ook niet.
Dudette_ schreef:idd ik zat er toen ff op omdat de men'ster' foto's ging maken, & het was daarbij mijn eerste keer dus verwacht geen spektakel ofzo. maargoed, klaar we gaan er niet meer mee rijden. tenminste, ik niet. en ik geloof de anderen ook niet.