Wat een plaatje is het!! Zeker na het vorige topic ook gelezen te hebben wil ik jullie (met de gedeelde voogdij ) nog heel veel plezier wensen met Yippie! Te zien aan deze foto's moet dat helemaal goed gaan komen!
Mooie Yippie Oeh ze is zo knap en ze gaat alleen nog maar mooier worden! Als ze dadelijk helemaal wit is mag je volgens mij wel véél poetsen maar denk dat het wel heel gaaf staat! Hopelijk mag Yip je verdriet om Yara wat verzachten! Jullie zijn een leuk koppel.
Wauwie, een prachtig paardje die Yippes!! Enorm veel geluk met haar Bianca. Hopelijk helpt ze je een beetje de pijn rond het verdriet om Yara te verzachten....
Dank jullie wel ik ben ook errg blij met haar, ze is zo mooi, met zo'n lief karakter.. ze maakt het inderdaad een stukje makkelijker om door te gaan, ik blijf niet met lege handen achter, zij is de toekomst, en ik denk dat ik inderdaad heel veel plezier (en grijze haren ) van haar zal hebben
Wat een fors paard zeg! En dan zo'n klein koppie in verhouding hihi Volgens mij wordt ie heel gaaf om te zien als ie eenmaal bereden wordt en alle spieren er een beetje opzitten Denk dat wit m heel goed staat!
zal wel in het voorjaar zijn....denk ik,als ik tijd heb,ik moet nu 4 andere paarden ook weer helemaal terug in conditie zetten,en dan wessel erbij wordt erg veel,vandaar dus ook mijn beslissing yippie te verkopen...
maar zodra ik wat met wessel ga doen,dan hou ik iedereen op de hoogte
ja ze is echt wel erg gegroeid als je het vergelijkt met de foto's van een jaartje terug, begint al echt de vorm van een paard te krijgen ik ben ook heel benieuwd hoe ze nu verder gaat ontwikkelen, maar de kont met de dakgoot die ik graag wilde hebben zit er nu al aan
heb wat gelezen over je veulen! wat verschrikkelijk veel sterkte nog.. hopelijk (waar ik toch wel vry overtuigd van ben ) is dit paardje een soort "nieuw", mooi begin voor je..! veel suc6 ernogmee, trouwes de kruising fries en andalusiër is super grappig mooi trouwens ook!
GEFELICITEERD!! Ik ben blij dat ik je (weer) mag feliciteren! Jippie is een heel knap meisje! Alleen hoor ik wel eens duivelse verhaaltjes over haar van Femke! haha!! heel veel plezier met haar!! groetjes Laurie en een dikke kussss van Mexx!
hahaha ja die duivelse verhaaltjes.... mevrouw houdt er zo haar eigen ideeën op na over wat wel en wat niet kan en die zijn helaas niet altijd in overeenstemming met wat wij vinden wat wel en wat niet kan Dat is die "ik doe het toch"-filosofie Dus we zullen vast nog regelmatig ehm.. van mening verschillen daarover.. is fijn voor femke, kan ze me uitlachen