Het is zo'n mooi ding!! We gaan het gewoon met z'n allen zingen op de keuring!! Hoewel ik dan mijn Puk vast sta te houden denk ik. Euhm, is ie nou concurrentie of niet
Namens Toetje zelf...THX voor de leuke berichtjes!
Neeee gekken niet zingen!!! hahahahaha Ja tuurlijk sta jij je puk vast te houden! Naast mij en Dobbel en ??...komen er veel??? hihihi Enneh concurrentie?!? Nee hoor, gewoon gezellig kleuterklasje bij elkaar en we zien het wel! Gewoon leuke dag van maken!
maar hij is echt prachtig hoor, ziet er goed uit, dat beloofd zeker wat. ik vind het echt leuk om toet straks in het echt te bewonderen, oja en je zal naast mijn mannetje staan dit jaar, die gaat de ring in, haha. kan ik mooi alles vanaf de zijlijn bekijken.
Ja gezellie he Leon?!? hihhi met z'n aaaaaallen, met z'n aaaaahaaaallen Slanke den...ja...soms zou ik echt willen dat ie wat voller werd, maar lukt me niet. Hij heeft dit altijd al, waarschijnlijk "hoort" dat gewoon bij 'm! Hij eet goed en gezond en genoeg, dus tja....
Dobbel....maar zo vind ik het net zo leuk om AL jullie paardjes weer in het echie te bewonderen (heb Biggles en Wannes vorig jaar ook al gezien, maar nu natuurlijk weer stukkie ouder en groter en meer knol! ) Ps...misschien vraag ik ook wel of Henriette met 'm de ring in gaat hoor. Kan ik zelf ook rustig kijken...kom naast je staan dan als meegluppers! Als ik stressig ga worden dan mag Henrie hoor, hihihih. Vindt ze ook wel leuk! Tenminste... Ja tuurlijk...die leuke en gezellige dag staat voorop hoor! En och ... bevallen ons de punten niet die we krijgen, nou ja....marktplaats is gewillig hoor! whahahahahahahahaha GRAPJEEEEEE !!!!!! whoehehehe
Ben heel benieuwd naar Toet!!!! Jammer genoeg heb ik die in november niet kunnen bewonderen (Indy maakte dat alles meer dan goed hoor!) Maar 7 april gaan we hem dan echt zien, jippie.