Bedankt allemaal voor jullie fantastische commentaren Wat is het leuk om dit allemaal te horen, en te weten dat ze constant werd afgebroken vorig jaar Ik heb dna toch gelijk gekregen dat alles nog gnig veranderen
@chipieke: ja e! bedankt zeg Ze heeft wel manieren, maar ja ze is nog jong ook e Af en toe hangt ze het wel eens uit, maar ja, dat zal ook niet direct af te leren zijn denk ik
Ha ha wat een geweldige foto dat ze zo lekker met die neus in je gezicht zit. Ziet er allemaal goed uit en een mooi hoofdstel met een gave frontriem. Lekker bling bling! Geniet maar lekker van deze schoonheid en ben benieuwd hoe ze straks onder het zadel word.
zo yuri, wat ziet Forpreza er super mooi uit, ze is echt een beauty geworden, ik heb haar een hele tijd niet meer gezien op bokt, maar ze is echt verandert, erg mooi geworden... en groot.. volgens mij word ze net zo mooi als haar moeder en vader... Jij en je paardje staan leuk op de foto hoor trouwens mooi hoofdstel
@krissie: superbedankt Ik hoop het dat ze evne mooi of zelfs mooier word dan haar papa en mama Wie had zo'n commentaren durven dromen over haar, ik niet Ik weet nog wanneer ik in de put zat wanneer iedereen haar afbrak