Moet eerlijk zeggen Whiz op de foto,s lijkt het minder dan als je haar in het echt ziet dan is ze veel dikker....
HaaaiiiAh wat is het toch ook weer een knapperd zeg Met der dikke buikie Het gaat nou echt al opschieten he ben echt benieuwd"Kuss
Mooie foto's, vooral die eerste vind ik erg mooi.Mon d'r bolle buikie valt nog wel mee! Spannende tijd ga je tegemoet, heel veel plezier daarin!
Thnks mensen Ik ben ook benieuwd hoe mij nieuwe aanwinst zal worden...Nog iets minder dan 4 maanden en dan weten we het
ja idd pris, ik begin nu wel lichtjes de bibbers tekrijgen en hopen dat ik op tyd ben dat ik alles mee ga maken maar we hebben cam in stal hangen en bithalarm en ga met kleren en make-up zo in bedje liggen hahaha
Ag jah mart ook eens blij dat ik met make-up naast hem in bed ligt, wordt die ook eens vrolijk wakker HIHI...
Maseike schreef:@ jennyk foeifoei ikke rust niet de baas @ PrisSyl ik ga morgen foto,s maken voor je.... Dat vind ik wel heel lief van jje
passiejj dankjewell....prissie komt goed mon heb het dadelijk goed als die de wei zit en mag gaan rennen nou geloof mij die kijk niet om hoor!!!