Ik mis zo af en toe wat scherpte op neusjes, maar ik vind de koppies echt onwijs gaaf gelukt.
Complimten!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Kajanus schreef:Zo dat zijn mooie foto'sen wat leuk dat je daar zo fijn ontvangen bent..
Ik denk aan de foto's te zien dat je ook zo weer terug mag komen.
Het is dat ik al een privefotografe heb![]()
Sannah schreef:Gaaf hoor Antoinette, een mooie kans en je mag erg trots op de foto's zijn.
Spekkie is erg cool
Wienna schreef:Wat een gave foto's!!!
Zelf ben ik heel blij om Inspekteur te zien, ik heb er een dochter van.
esther82 schreef:Heel gaaf Antoinette! Supermooi. Ik kan niet wachten tot we de rest te zien krijgen. En je weet het he, bellen voor komende zomer!
Peetjuh schreef:Nette, dit zijn echt super gave foto's!!!![]()
Nu snap ik dat je een tijdje niet in het pb topic was![]()
![]()
Echt mooi!!
SaskiaKur schreef:Prachtige foto's!
Het lijkt mij een super ervaring!
Ga zo door!
Ezumii schreef:Mooie foto's zeg! Prachtige paarden ook!
Ik weet niet of je het op bepaalde foto's zelf zwart gemaakt hebt, maar dat ziet er op sommige erg bewerkt uit..
LaFunkyJazz schreef:Gaaf dat je daar mocht komen!!
Hele hele mooie foto's! Ik vind het alleen jammer dat ze hun S&T niet in hebben, dat zou net "iets" meer geven!
Maar ik zou willen dat ik zo kon fotograferen
_Cassandra_ schreef:Super mooie foto's zeg
Vind die 2 foto's van Relevant ook erg apart
Sjoert schreef:Ja. Niks over te zeggen: retegoeie foto's.
Ik mis zo af en toe wat scherpte op neusjes, maar ik vind de koppies echt onwijs gaaf gelukt.
Complimten!!
Antoinette schreef:Kajanus schreef:Zo dat zijn mooie foto'sen wat leuk dat je daar zo fijn ontvangen bent..
Ik denk aan de foto's te zien dat je ook zo weer terug mag komen.
Het is dat ik al een privefotografe heb![]()
Haha, mocht er om één of andere reden een vacature vrij komen, hoor ik het wel![]()
![]()
![]()

Go Team Equestrian Photo!

Heerlijk om te zien en uiteraard topfoto's !
Sannah schreef:Slecht betaald baantje hoor, alleen af en toe eens een lekker stuk appeltaart
loulou schreef:hele mooie foto's! vooral power en paint vind ik geweldig.
vind op de tweede foto alleen het blauwe lint nogal onecht overkomen... is daar aan gephotoshopt of lijkt dat maar?
Bella schreef:Jeetje die Power en Paint steelt het echt hier hoor!
Verder prachtige fotos.
Paar dingen vind ik jammer:
- Scherpte die mist in sommige neusjes, maargoed...volgende keer beter
- Deken bij Kigali (gewoon niet mooi, kan zo ook niet bedenken hoe ik die deken anders zou willen zien, kleurtje komt gewoon niet mooi over evenals die sluiting vooraan, naast hij zelf als prachtig bruin paard)
- Deken bij P&P die net omgeslagen is en wat trekt
- Dat de blauw en oranje enorm flets over komen op P&P zijn kleurtje
En wat volgens mij ook prachtig is bij deze dieren is een voorbreng-hoofdstel of hoofstel zonder neusriem/sperriem ipv een gewoon hoofdstel. Dat legt het accent nog net iets meer op hoe het hoofd er werkelijk uit ziet.
RoughRebel schreef:Wat gaaf zeg dat je deze heerlijkheden op de foto mocht zetten!! Resultaat is erg mooi geworden! Tja, Power and Paint.. Lijkt wel of hij volleerd model is.. Ik heb hem echt nog nooit raar op een foto zien staan, haha! Klopt dat of moest je toch een hele trucendoos te voorschijn halen om hem zo op de foto te zetten??
Wuis schreef:Prachtige foto's. En leuk om Inspekteur nog eens weer terug te zien.
Astor schreef:Wat een gave foto zeg
Maar die van Power & Paint zijn toch wel het gaafste.
Ben echt stiekum toch wel jaloers dat jij Power & Paint IRl hebt mogen zien.
& de andere natuurllijk ook.
MacavityL schreef:Go Team Equestrian Photo!
![]()
De foto's zijn echt supergaaf geworden!
Volgende keer alleen Power & Paint en Kigali stiekum mee naar huis nemen- heb heb heb!![]()
Heel leuk voor je dat de foto's zo goed ontvangen zijn en dat je uitgenodigd bent om nog eens te komen fotograferen- een mooier compliment kun je toch niet krijgen?
Antoinette schreef:Sannah schreef:Slecht betaald baantje hoor, alleen af en toe eens een lekker stuk appeltaart
Voor lekkere appeltaart ben ik best om te kopen![]()