Mooie foto's ook!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miscza schreef:Djilan schreef:Wauw, prachtige foto's van een prachtige hengst!
Ik zal Blik morgen eens vertellen dat hij een prachtige paps heeft
dat ga ik ook vertellen aan jamy,
Emma ik kan best begrijpen hoe trots jij moet zijn, hij is echt schitterend!
Wat een uitstraling heeft hij![]()
Trouwens jamy begint dezelfde stipjes op zijn hoofd te krijgen als tigger
Djilan schreef:Het lijkt me zo leuk om een Blik een keer met zijn vader en (half)broers en broertje op de foto te hebben! Allemaal schimmels op Dodo na
Fryske schreef:Djilan schreef:Het lijkt me zo leuk om een Blik een keer met zijn vader en (half)broers en broertje op de foto te hebben! Allemaal schimmels op Dodo na
Dat valt vast wel te organiseren. Of niet Emma?
Fryske schreef:Snow is ook mooi!!!
Heb hem 7 januari gezien, hij doet zijn naam wel eer aan. Als het zometeen inderdaad hier wit wordt en je zet hem buiten moet je goed zoeken.
Monsje schreef:Fryske schreef:Snow is ook mooi!!!
Heb hem 7 januari gezien, hij doet zijn naam wel eer aan. Als het zometeen inderdaad hier wit wordt en je zet hem buiten moet je goed zoeken.
Euhm...ik denk dat je dan een andere Snow gezien hebt.... Snow is nog een vrij donkere schimmel...
Djilan schreef:Het lijkt me zo leuk om een Blik een keer met zijn vader en (half)broers en broertje op de foto te hebben! Allemaal schimmels op Dodo na
Zahlina schreef:Of heb je hem ondertussen met bleek gewassenzodat hij wat meer lijkt op Menuette..
Over een paar maandje komt Snow zijn broertje of zusje.. Kan haast niet wachten, elke dag moet ik Gvarna haar bolle buikje weer even vrijven.
Tis in iedergeval net zo'n wildebras als dat Snow was...