Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeppySan schreef:de trail of the painted pony's komt met een stand.
roXXXYYY schreef:wie zijn de trail of the painted pony's?? hebben die ook een website??
kan je daar ook vrij mennen ?? en wanneer is die markt enzo en kan je dan ook op die dag vrij mennen ?/
maar of het die is die je verzorgt heb???ik heb namelijk nog nooit een verzorger gehad voor sultan.maar je bent welkom om te komen kijken hoor !see you @jessy-stable
. Ik heb eerlijk waar sultan verzorgt met nog een meisje. de eigenaar die is slank en heeft bruin haar dat weet ik nog wel. Ik heb jammer genoeg geen foto van sultan en mij. ( die is wazig) Ik heb nog wel andere foto`s van Sultan kunnen jullie even kijken of die sultan het is, die ik heb verzorgt 

) 
lOve_FjOrd schreef:even een vraagje hoor, Kan je ook die vesten kopen met jessy`s stable er op ? ( was ik even benieuwd naar vind ze wel tof !)
xxx, Janneke
gebeurt is gebeurt zand er over je bent zeker welkom hoor zondag
gingen een kudde paarden er ook in
maarja en toen waren wij bang om weer te komen omdat wij dachten dat u boos op ons was. ( oke dat is ook wel te begrijpen ) sorry nog daarvoor. daarom zijn wij nooit meer gekomen maar ik mis Sultan best wel .Het is een schat van een Tinkerbeer !
Ja die fotos zijn van de weg genomen omdat ik graag een foto van Sultan wou. En toen wij daar verzorgde hadden wij nog geen digitale camera.

PeppySan schreef:Er hebben zich al 9 mensen aangemeld met een standje,
En er komt iemand met 2ehands spullen die mogelijkheid geeft tot inruil, en de trail of the painted pony's komt met een stand.
Het wordt nog druk!