Maar ik ken wel mensen die geen internet hebben, zelfs kinderen bij mij op school. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik ken wel mensen die geen internet hebben, zelfs kinderen bij mij op school. 
(geen paard, vaatwasser, auto, fiets e.d. hebben
) CJvR schreef:De aankondiging van het startbummergebeuren wordt immers ook via de bokt site gedaan.
, maar ik wilde gewoon geinteresseerden erop wijzen. De zaken die je wilt regelen moeten dus gewoon via Westernsport en niet via Bokt. Wellicht weet Sheila/Shellybelly niet eens dat ik tot deze aktie ben overgegaan....
horsea schreef:Ik heb dus een mail gehad van de wran, dat begin deze week een brief binnen zou komen met de vraag of je je startnummer wilt verlengen. Nu lees ik weer bij de federatie dat dat niet kan en dat iedereen opnieuw een startnummer moet aanvragen. Lekker duidelik allemaal...zeker met de wedstrijd in Oosterwolde binnen 3 weken :S
Citaat:Geldigheidsduur en kosten startnummer
De Federatie heeft gemeend om de startnummers 1 jaar geldig te laten zijn en dat betekent dat als u een startnummer aanvraagt of verlengd per 1 april 2007, deze geldig is tot 1 april 2008. Aanvragen of verlengen kan alleen per de eerste van de maand. U betaalt hiervoor € 10,00 voor het startnummer en € 2,50 voor de verzendkosten. Blanco startnummers op shows worden niet meer verstrekt. Wilt u dus een show starten dan moet u in het bezit zijn van een startnummer.
nielsd schreef:Dus hij is tot 1 april goed?
!!