Ooooh wat is 'ie toch geweldig! *Gaat de foto's nog een x bekijken* Op sommige herken ik toch wel dingen die Birne ook doet hoor, vooral dat zwaaien met z'n hoofd en zo parmantig rondlopen terwijl je richting het baasje kijkt. Hihi!
Hahaha, nee hoor hij is niet altijd druk. Er rijd ook een meisje van 8 op hem en die stuurt hem helemaal zelf in stap en draf, totdat ik erop stap, dan is hij weer zo gek als een deur Hij kan dus ook heel lief zijn.......
punt 1: Wat een lekker kwijl paard zeg. Denk dat ik verliefd geworden ben punt 2: Wat een mooie foto's. jammer dat je bij sommige hem niet helemaal heb (bv: stukje maan) anders waren ze allemaal een uitvergroting waard. punt 3: Ik heb me dood gelachen. Ook dat commentaar erbij. Geweldig gewoon..
Op de 7e foto lijkt hij een beetje op Elvis Presley (met zo'n vetkuif )
Laatst bijgewerkt door Verosjaak op 15-01-07 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Gut, wat doet dat dier kunstig met zijn benen! Prachtige foto's, ik vind het heerlijk om paarden lekker gek te zien doen. En die mega manen maken het plaatje natuurlijk helemaal af.
Hij staat er weer prachtig op, wat een super uitstraling heeft hij toch. Ik hoop echt dat hij zaterdag wordt goedgekeurd, hij zou zeker een aanwinst zijn!
haha mijn vriend (die niet van paarden houdt): "als we op een boerderij wonen wil ik dat paard hebben! volgens mij isie heel wild, ik wil er zo een." (dat wordt op een boerderij wonen dan, misschien krijg ik hem dan toch ooit op een paard )