, hebben wij weer. Net de keer dat ik reserve ben (we doen om de beurt reserve, we zijn met 5en
), nu moeten we ook om 10.12 en om half 8 weg (zucht..) iig iedereen veel succes morgen! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, hebben wij weer. Net de keer dat ik reserve ben (we doen om de beurt reserve, we zijn met 5en
), nu moeten we ook om 10.12 en om half 8 weg (zucht..) iig iedereen veel succes morgen! 
Suprice schreef:Wij waren 2e
, maar er ging ook wel wat dingen fout die goed hadden moeten gaan. Ik denk de zenuwen van iedereen
, we hadden iig 60,33% Suprice schreef:In onze groep deden er maar 2 mee, maar er ging ook wel wat dingen fout die goed hadden moeten gaan. Ik denk de zenuwen van iedereen
, we hadden iig 60,33%
(iemand vergat een gedeelte in de proef, insluiten in galop ging niet helemaal soepel...) en jij?
Nu compleet nieuwe groep ruiters, en ouders 0,0 ervaring. Ik al aantal jaren gedaan dus ken regels iets beter.
, volgens mij zowiezo de 1e keer dat onze club meedoet
Maar dan nog, met 1 M1 en verder alles beginnend L1 (meeste net 1 wp) kunnen ze tevreden zijn. Hadden ook nog aftrek voor tijd, dus anders mss wel net 60% gehaald.
) ik hoop dat we doormogen. In helden deden er maar 2 M-viertallen voor pony's mee en in boxtel 3. Wij doen ook nog een wedstrijd in houten, dat is voor ons niet zo ver. Citaat:. DEELNAME AAN DE FINALE
1. Deelnemers voor de finale klassen L en M
Het aantal per groep geselecteerde viertallen wordt door de KNHS vastgesteld met behulp van een verdeelsleutel. Deze verdeelsleutel bestaat uit het aantal ingeschreven viertallen per groep, het totaal aantal ingeschreven viertallen en het aantal te verdelen startplaatsen op de finale. De viertallen met de meeste competitiepunten per groep worden op basis van deze verdeelsleutel uitgenodigd voor de finale
)
We hadden 56.03%, niet zoveel dus. (L paarden)