Ik ben vorig jaar geweest echt super leuk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ben benieuwd Katoo71 schreef:Erg mooie foto 's ,wat ik die avond erg irritant vond is dat er niet mocht worden geflits en wat zie je de hele avond juist flitsen, (ik bedoel niet jou ermee hoor )
cloaca schreef:Katoo71 schreef:Erg mooie foto 's ,wat ik die avond erg irritant vond is dat er niet mocht worden geflits en wat zie je de hele avond juist flitsen, (ik bedoel niet jou ermee hoor )
idd dat vond ik ook zo stom... vooral als het donker was .. erg irritant
ik was er gistermiddag
verder vond ik het wel heel gaaf, alleen we hadden 1e rang kaartjes en die stoelen zaten niet echt lekker
maarja.. maakt verder ook niet uit...cloaca schreef:ik vond de paarden juist wel mooi, niet opgevallen dat ze dik waren ofzo... alleen 1 paard brandde zijn voet aan zo'n fakkel

De Canon EOS 350D gecombineerd met de Canon 55-200 mm f.4 USM. Ik had statief wel mee en opgesteld maar vond het te lastig, dus heb het uit de hand geprobeert

)
Mandyy schreef:Mooie foto's! Ziet er echt gaaf uit.
Als er nog kaarten zijn ga ik vanavond.
Op welke rang zat jij?
Vriendin van me wil het liefst kaarten op de 3e rang. Denk je dat je het vanaf daar ook nog wel redelijk goed kunt zien?

Die zijn wel goed gelukt ja!
spritsie schreef:De foto's zijn erg mooi.
Heb je die zonder flits gemaakt?