Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

*pakt nog een handje popcorn*

annepanne schreef:*pakt nog een handje popcorn*
*pakt zak chips uit de kast en volgt de discussie* 

loesje688 schreef:Jeetje wat een reactiesHet paard heeft er toch niets van gemerkt en het zal zeker niet schadelijk voor 'm zijn, ze zit er niet eens echt op.
edit: het paard is trouwens van hun zelf, zijn er hier nu echt mensen die denken dat het met paarden van andere ook zo gaat??? Jeetje, wordt wakker zeg

CarpeDiem schreef:Die had ie nadat ik erop zat
Voor degenen die denken dat dit bij iedere operatie gebeurd ik moet je teleurstellen. Ik rijd alleen paarden voor mn baas in.. tenzij je 100 euro meer betaald
volbloed6 schreef:volkomen kansloos om op zon paard te gaan zitten, k bedoel wat heb je ermee bereikt? Ik zou het ook niet prettig vinden als ik geopereerd moest worden en de dokter ging bovenop me zitten omdat dat grappig zou moeten zijn

CarpeDiem schreef:owh ja dat had ik beter kunnen doen. Misschien moeten we dat maar laten veranderen.. Of ik laat t topic sluiten.
CarpeDiem schreef:Grappige is dat op t moment dat ik zo over m heen stond, ik al tegen mn collega zei: als we dit op bokt zetten dan weten we zeker dat half bokt in mijn nek zit.. Ach ja, ik wist dat ik dit ging krijgen.
CarpeDiem schreef:Zal eppo morgen de groeten doen van zn fanclub!