Idd, leuk paard, maar ik zou hem hem toch anders gaan trainen
Zonde zo. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zonde zo.
)
als je paard nu zijn hoofd omhoog of vaar voren doet, snijdt het touw (of het nou glad is of niet, en komt dan spanning op) in zijn oksels en rug, dat lijkt me niet echt paardvriendelijk..
En dat nog zonder longeerlijn.. Waardoor hij nog meer de ruimte krijgt om eens flink gek te doen EN zichzelf flink te bezeren.
.
. Ik heb het bij mijn vorige paard en oud verzorgpaard ook gedaan zo. Omdat ik nog geen longeersingel ect had. Ik heb wel eens ergere paarden bijgezet gezien met elastiek, longeersingels etc. Wat denk je van een verkeerd ingestelde pessoa??
Citaat:last van kapotte oxels? echt niet en rug op de schoft is er eigenlijk ook niet tot zeer en zeer minimaal..
Buxy schreef:toch jammer dat jullie zo achterlijk reageren... waarschijnlijk is het niet voor ieder paard de beste methode maar je kent je eigen paard het beste lijkt me zo? tuurlijk kan het altijd een keer fout gaan maar bij welke methode is dat niet?
Buxy schreef:toch jammer dat jullie zo achterlijk reageren... waarschijnlijk is het niet voor ieder paard de beste methode maar je kent je eigen paard het beste lijkt me zo? tuurlijk kan het altijd een keer fout gaan maar bij welke methode is dat niet?