Dit evenement was 2 jaar geleden toch in december gehouden ? Want weet niet meer zeker of dit de naam was van dit evenement was namelijk ook in duitseland weet alleen de plaats niet meer en het was ook erg groot wie o wie kan me dit vertellen ??
Nope, equitana is voor zover ik weet nog nooit in december gehouden. Ben er al verschillende malen geweest en altijd is het onstreeks maart en idd om de twee jaar.
Wel is er sinds niet zo hele erg lang ook een equitana outdoor, dat is ook in duitsland en was dit jaar volgens mij in juni, bedoel je dat misschien?
Ik ga waarschijnlijk op de mendag (dinsdag zo uit mn hoofd) met mn vader Ben benieuwd, ben er nog nooit geweest. Kan iemand mij een indicatie geven van hoe goedkoop spullen daar zijn?
18 euro voor volwassenen (1 dag). Je heb ook halve dag kaarten (hebben we natuurlijk niks aan ) en passe-partouts (43 euro voor drie dagen).
Is het echt zo groot als ik gehoord heb? Jumping en de Jaarbeurshallen vielen de laatste paar keer zo tegen! 'Vroeger' (10 jaar geleden) kon je daar nog heen voor de kraampjes, nu moet je puur voor de shows gaan.
Dus ik heb mijn hoop gevestigd op Equitana. Iemand die daar al eens geweest is: is het echt zo groot? En zijn er koopjes?
equitana is gigantisch groot. Als je alle kraampjes wil zien moet je er meerdere dagen heengaan anders lukt het je echt niet. Alles wat je maar kunt bedenken op paarden gebied hebben ze daar, van stal-inrichting tot vrachtwagens en van hoevenkrabbers tot westernzadels, echt alles dus. Zowel jumping als de jaarbeurs kun je hier absoluut niet mee vergelijken. Equitana is vele malen groter en zelfs de grootste paardenbeurs van europa.
Naast al het leuks wat je kunt bekijken en kopen ook veel shows en in allerlei disciplines, dus voor ieder wat wils.
Enne koopjes, genoeg!
Aanrade ris wel om eerst even rond te lopen op de show-verdieping en dan pas te kopen. Wat ik altijd doe is plategrond kopen en dan aankruisen waa rje later die dag nog terug moet / wilt.
Shopverdieping zijn trouwens 2 of 3 hallen die een eerste verdieping hebben. Daar staan alle shops zoals ze ook op evenememten staan, zoals bijvoorbeeld hyporama.
Kan er uren over doorgaan, maarre, gewoon zelf gaan;-)
ik en m'n moeder gaan erheen!!! lekker zaterdag erheen.. hotelletje voor de nacht zondag weer terug!! dus 2 volle dagen paarden pret!!! haha we gaan de 17de en de 18de!!! dus de barockpferde dag en de quitana finale dag!!