Foto's uit de oude doos- Erve Meenderinkboer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

inkie1

Re: Foto's uit de oude doos- Erve Meenderinkboer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 18:11

We wonen niet tijdeljk in een bungalow, maar 'gewoon' in het dorp. Kan wel kloppen dat je me vorig jaar met honden in de bak hebt gezien, maar normaal gesproken ben ik daar niet met de honden. En ik heb wel altijd paard gereden, maar daar kom ik nu helaas niet meer aan toe. Wil wel ooit weer een keer beginnen.
O, en zeg maar gewoon je hoor Knipoog

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 18:12

Haha okay Knipoog Leuk om te horen, en misschien zie ik je ooit nog weleens rijden!

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 20:50

Whahahaha, ik ben het meisje dat in de deuropening van de eerste groepsfoto loopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik was toen 8 a 9 jaar. Ik ben 2 keer op ponykamp geweest daar. Erg leuk!!!!!!!!! Het enige dat ik nog goed weet is dat je na het eten zo snel mogelijk naar de zadelkamer vloog om het hoofdstel van je lieveling te pakken zodat je daar dan op mocht rijden.

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:01

Hé Annelot,
Volgens mij was jij toen met ons mee op kamp, met een heel groepje uit opperdoes. Ik herken het meisje links op de foto ook nog, volgens mij is dat Eveline.En die jongen rechts in beeld is wim. Met hem heb ik wel contact gehouden. We waren met een stuk of wat kinderen die bij ons (nicole en marleen) reden.
Groetjes, Nicole

inkie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 13:58

Klopt, dat is Evelien Knipoog Daar ben ik ook een paar jaar tegelijk mee op kamp geweest. Als jij (en Annelot) daar ook was die week, dan heb ik je daar dus ook al wel eens gezien (ik heb de foto gemaakt). Op wie reed je in die tijd?

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 14:01

Ik was toen 15/16 jaar en ik had me eigen pony mee, toen denk ik Diego. Ik was met een hoop "kleine" kinderen, waaronder Annelot. Zij reden in die tijd bij ons. Het was een groepje van ongeveer 12 kinderen.

inkie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 14:04

Waren we zo'n beetje van dezelfde leeftijd. Wij waren met een groepje van 4, waaronder 1 met een eigen paardje. Ik reed op Rhody. Ken je Fons nog dan?

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 16:20

Oud topic vandaar een slotje.