Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

SaskiaKur schreef:Ja, heb nu een spiegelreflexcamera dus ik zal er degelijk gebruik van maken
. Spiegelreflex mee en knippen met die hap
. En natuurlijk ga ik ook weer helpen. Mag ik in een auto of hokje zitten en het commentaar van de jury opschrijven. En zeker weten dat ik mijn 2 vriendinnen meesleep. borrie01 schreef:SaskiaKur schreef:Ja, heb nu een spiegelreflexcamera dus ik zal er degelijk gebruik van maken
kan ik je alvast inhuren? haha
nicole0180 schreef:ik ben ook weer van de partije met mn jonge paardje L1 en heel misschien nog 1 in de Z2
SaskiaKur schreef:nicole0180 schreef:ik ben ook weer van de partije met mn jonge paardje L1 en heel misschien nog 1 in de Z2
Als je waarschijnlijk in het Z2 start, dan moet je tegen mijn zus
Citaat:ja vast wel dan dit jaar moest ik ook paar x tegen je zus
Ik keek toenet in je profiel en je kwam me bekend voor
Deed je mee in de finale? anydale schreef:Nou van mij mag je ook wel foto's maken SaskiaKur!
Jij maakt echt mooie foto's!

Annemarie schreef:Jammer...
Dan kan ik eerder aanwezig zijn

Annemarie schreef:Ik? Ik start niet
Ben alleen die-hard toeschouwer

SaskiaKur schreef:Citaat:ja vast wel dan dit jaar moest ik ook paar x tegen je zus
JaIk keek toenet in je profiel en je kwam me bekend voor
Deed je mee in de finale?
Citaat:nee heb niet mee gedaan in de finale die van mij was op heb hem trug getrokken voor de finale en rabo en hippo zorg cup had ook la vriezenveen zelhem en utrecht achter de rug dus hij had het wel beetje gehad toen