Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Orsje schreef:AAAAAARRRTTT!!
Wat een kwijl foto's zeg!!
haha 

Swintha_13 schreef:wauw lois:O de foto's zijn werkelijk prachtig en aart is echt een mooie, grote bink! heel veel plezier met hem ben echt zo jaloers:P en jammer dat je niet dichterbij woont dan konden we samen tijden als ik me eigen fjordenknollie heb:D
jij krijgt ook vast echt een super fjordenbaaltje
*met een lekkere voorpluk* haha. Als je je Fjord hebt moet je echt een keer komen op vakantie ofzo :p misschien kunnen we dan zelfs een trektocht verzinnen...
aartlover schreef:anneM_Ajax schreef:mooie fjord zeg, en een heel mooie omgeving
waar is dat als ik het vragen mag
hij ziet er erg goed uit hoor je paardje
Frankrijkin de Morvan
ken je dat?
lekkere bilspieren
kijk maar een keertje op de site van m'n ouders
www.preau.nl 
aartlover schreef:Swintha_13 schreef:wauw lois:O de foto's zijn werkelijk prachtig en aart is echt een mooie, grote bink! heel veel plezier met hem ben echt zo jaloers:P en jammer dat je niet dichterbij woont dan konden we samen tijden als ik me eigen fjordenknollie heb:D
Jaajij krijgt ook vast echt een super fjordenbaaltje
*met een lekkere voorpluk* haha. Als je je Fjord hebt moet je echt een keer komen op vakantie ofzo :p misschien kunnen we dan zelfs een trektocht verzinnen...
Wil Orsje ook graag in het echt zien!!