Phant0m schreef:wil je vragen of de ruiter volgende keer een sport bh aantrekt ?
haar borsten vallen er bijna uit en dat is niet goed op zo'n wilde 1 jarige![]()
haha leuke foto's
Tjah, wat zal ik zeggen, amazone is gewoon een sloerie........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Phant0m schreef:wil je vragen of de ruiter volgende keer een sport bh aantrekt ?
haar borsten vallen er bijna uit en dat is niet goed op zo'n wilde 1 jarige![]()
haha leuke foto's
djuno schreef:ik vind het NOT DONE!!! Zo jong en dan al iets op zijn rug

BitchyWitchy schreef:djuno schreef:ik vind het NOT DONE!!! Zo jong en dan al iets op zijn rug
Stel je voor als dat "iets" eronder had gehangen.......
...heb liever dat jij je mond houdt

Cinnepin schreef:de amazone heeft geen voeten
maar inderdaad een cappie is geen overbodige
heel leuk
lienow schreef:Hoe krijg je het voor elkaar trouwens, binnen 15 minuten al op de 2e pagina
typisch, zullen we zeggen. xKatleentjex schreef:lienow schreef:Hoe krijg je het voor elkaar trouwens, binnen 15 minuten al op de 2e pagina
Bokkers lezen titel, en denken automatisch: REL!!!!typisch, zullen we zeggen.

BitchyWitchy schreef:Dank je Billy!
@Chiqa-nee hoor, mag je rustig vragen. Lola heeft nog geen ervaring, maar staat overal voor open![]()
![]()

Anne_GTI schreef:Jezus, dat doe je toch niet. Zo'n jaarling hoort gewoon lekker in de kudde met zijn vriendjes. Dit soort onzin vind ik absoluut not-done.
Anne_GTI schreef:Jezus, dat doe je toch niet. Zo'n jaarling hoort gewoon lekker in de kudde met zijn vriendjes. Dit soort onzin vind ik absoluut not-done.
djuno schreef:Anne_GTI schreef:Jezus, dat doe je toch niet. Zo'n jaarling hoort gewoon lekker in de kudde met zijn vriendjes. Dit soort onzin vind ik absoluut not-done.
dat vond ik nou ook...maar aangezien iedereen het leuk schijnt te vinden...vind ik dat dan ook maar....maar nu begin ik weer te twijfelen
vallie schreef:Lekker "intinkertje" de titel, goed gedaan hoor echt heel leuk!!Als de ruiter maar niet leegloopt!
Chiqa schreef:Ah dit topic is corrupt

Chiqa schreef:Ah dit topic is corrupt