Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als je een paard zijn ribben zo goed als dit kan zien kan dat 2 dingen betekenen: Hij is ondervoed of er is iets met hem aan de hand. Het kan idd zo zijn dat hij teveel beweegt en daardoor veel afvalt maar dat moet wel gecompenseerd worden met voer. Hij kan niet blijven afvallen. Wij hebben er ook 2 staan die mager zijn, heeft mede te maken met de bouw. Maar dat is nog geen excuus dat je de ribben mag zien. Wij geven ze altijd een schep voer extra zodat ze iig genoeg eten binnen krijgen en goed op gewicht blijven sommige paarden hebben nou eenmaal wat meer nodig dan de ander om op gewicht te blijven.
 Als je een paard zijn ribben zo goed als dit kan zien kan dat 2 dingen betekenen: Hij is ondervoed of er is iets met hem aan de hand. Het kan idd zo zijn dat hij teveel beweegt en daardoor veel afvalt maar dat moet wel gecompenseerd worden met voer. Hij kan niet blijven afvallen. Wij hebben er ook 2 staan die mager zijn, heeft mede te maken met de bouw. Maar dat is nog geen excuus dat je de ribben mag zien. Wij geven ze altijd een schep voer extra zodat ze iig genoeg eten binnen krijgen en goed op gewicht blijven sommige paarden hebben nou eenmaal wat meer nodig dan de ander om op gewicht te blijven.                                                         
 en word weel aan gewerkt. Zou het tegen de eigenaar zeggen dat die even na de DA moet maar of de eigenaaar dat echt doet betwijfel ik helaas
 en word weel aan gewerkt. Zou het tegen de eigenaar zeggen dat die even na de DA moet maar of de eigenaaar dat echt doet betwijfel ik helaas  .
 .                                                         
Miss_Montana schreef:Oei, je kan zijn ribben van een behoorlijke afstand zien. Dat is niet goed hoorAls je een paard zijn ribben zo goed als dit kan zien kan dat 2 dingen betekenen: Hij is ondervoed of er is iets met hem aan de hand. Het kan idd zo zijn dat hij teveel beweegt en daardoor veel afvalt maar dat moet wel gecompenseerd worden met voer. Hij kan niet blijven afvallen. Wij hebben er ook 2 staan die mager zijn, heeft mede te maken met de bouw. Maar dat is nog geen excuus dat je de ribben mag zien. Wij geven ze altijd een schep voer extra zodat ze iig genoeg eten binnen krijgen en goed op gewicht blijven sommige paarden hebben nou eenmaal wat meer nodig dan de ander om op gewicht te blijven.
Lilian1991 schreef:ik had eerder al gezegd dat we die pony goed bijvoeren, lees eerst wat beter voordat je wat plaatst

DebbieY schreef:Moderator had toch gezegd dat er niet over te discuseren valt dat die pony dunner is? Dus waarom begint er dan weer iemand over? Het is toch gewoon een liefje?
 Maar de pony zal ongetwijfeld een schat zijn, dat zie je ook wel aan zijn koppie.
 Maar de pony zal ongetwijfeld een schat zijn, dat zie je ook wel aan zijn koppie.  Moet je zeker blijven doen! Veel mensen geven niets om manegepaarden en laten ze maar voor wat ze zijn. Manegeruiters zouden zich allemaal moeten bekommeren om die paardjes zoals jij dat doet.
 Moet je zeker blijven doen! Veel mensen geven niets om manegepaarden en laten ze maar voor wat ze zijn. Manegeruiters zouden zich allemaal moeten bekommeren om die paardjes zoals jij dat doet.                                                          
                                                          *Gaat even naar FZ om de laatste veranderingen op bokt door te lezen
 *Gaat even naar FZ om de laatste veranderingen op bokt door te lezen  *
*                                                         
 Jo, mischien is het slim idee als je er ook wat rij foto's opzet =D want dan kan je wat meer comentaar geven
 Jo, mischien is het slim idee als je er ook wat rij foto's opzet =D want dan kan je wat meer comentaar geven                                                         Miss_Montana schreef:DebbieY schreef:Moderator had toch gezegd dat er niet over te discuseren valt dat die pony dunner is? Dus waarom begint er dan weer iemand over? Het is toch gewoon een liefje?
Heb geen moderator gezien hoor in dit topicMaar de pony zal ongetwijfeld een schat zijn, dat zie je ook wel aan zijn koppie.
@B_r0wny: Natuurlijk kan jij er niets aan doen dat hij dun is. Over een manegepaard heb je weinig te zeggen tenzij je de eigenaar goed kent wat dat betreft. Misschien dat de manege eigenaar binnenkort de pony z'n kiezen wel laat nakijken voor de zekerheid. Laten we dat iig hopen. En als de pony het er echt af rent, tja, daar kan niemand wat aan doen op bijvoeren na. Stilstaan is voor geen enkele pony goed. Ik vind het goed dat jij je iig inzet om hem wat aan te laten komen. Dat grazen in het bos is echt top van je!Moet je zeker blijven doen! Veel mensen geven niets om manegepaarden en laten ze maar voor wat ze zijn. Manegeruiters zouden zich allemaal moeten bekommeren om die paardjes zoals jij dat doet.
 B_rOwny ga zo door!
 B_rOwny ga zo door!  Vind het goed van je dat je je zo om die pony bekommerd
 Vind het goed van je dat je je zo om die pony bekommerd  Is trouwens een heel leuk beestje
 Is trouwens een heel leuk beestje  Nu maar hopen dat er een DA of Tandarts geregeld word door de eigenaar
 Nu maar hopen dat er een DA of Tandarts geregeld word door de eigenaar  Succes ermee!
 Succes ermee!  
                                                         JorisDy schreef:Maar goedJo, mischien is het slim idee als je er ook wat rij foto's opzet =D want dan kan je wat meer comentaar geven
 ??
??                                                         Miss_Montana schreef:Oh hahaha ik ben gewend dat posts van Moddies altijd knalgroen zijn*Gaat even naar FZ om de laatste veranderingen op bokt door te lezen
*

enne nath en ik voeren m heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed bij, maar dat weet je wel
 enne nath en ik voeren m heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed bij, maar dat weet je wel 

ladypaard schreef:haha leuke foto''s jo, geef effe geen comentaar, vind flauw..
moete trouwens effe op interpol lette, want die laat steeds zijn hooi vallen, (mischien ook tanden????) dus dan kan brown meteeen mee:Penne nath en ik voeren m heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed bij, maar dat weet je wel
(vervelend dat je 1e topic, meteen zo gescheld wordt)
 haha, is dat echt zo van interpol
  haha, is dat echt zo van interpol  , Wist ik heel niet joh,
, Wist ik heel niet joh,                                                         
 )
 )                                                          ,, maar ik weet het niet
 ,, maar ik weet het niet  

en dan zeg ik het wel tegen tjumme.
 en dan zeg ik het wel tegen tjumme.                                                          ,, Nou we zien later wel, Denk eerlijk gezegd niet dat er veel aan de hand is
 ,, Nou we zien later wel, Denk eerlijk gezegd niet dat er veel aan de hand is