Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
susan schreef:als hij er voor betaald, kan ik die cursus wel aan bieden hoor
werk op vrijdag avond kunnen er nog 4 bij,( je hoeft daar niet persé een ervaren ruiter in te zijn beginnende ruiters zijn ook welkom)

Zeg maar waar ik het op moet halen
mevr. pannenkoek doet mee aan de reining.....
zelf weet ze het nog niet maar ze heeft het zelf ingevuld.
piggeljay schreef:.......zelf weet ze het nog niet maar ze heeft het zelf ingevuld!
nee ik ga niet zeggen dat het jou lievelings maaltijd is, anders gaat iedereen zuurkool voor je maken
, en dan wordt het te gewoon en geen feestmaal meer voor je
onderdelen.
, misschien iets voor jou?
Maar ik wilde incognito meedoen........dus is het ook niet erg als alle zwarte verf er vandaag afregent.... Komt er ook een webcam bij de koeien?
, de cameraman zit zondag de gehele dag op zijn paard, en moet zich de andere dagen mentaal voorbereiden, maar we hebben pannenkoek
nog en anders wil ik het filmen wel op me nemen ( ja of jullie mijn film acties willen laten zien aan vriend en vijand?
) ik weet inmiddels wel een beeeetje wat er moeten worden gelaten gezien
piggeljay schreef:ja hoor er is nog plaats voor jebij de reining kan ik er nog 1 bij hebben
(ik weet niet wat er bij jullie in het gras zit!)
is het beste, de paarden lopen er van of ze turbo aandrijving hebben, behalve 1 dan
maar die vind spelletjes ook niet zo leuk
, maar we hebben toch maar weer bewezen dat ook een alpenquarter een turbo heeft, nu nog een jocky jasje en een stofbril voor Mo en ze kan zo de renbaan op