Twister @ 'Work'

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Re: Twister @ 'Work'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:56

ehm, dat meisje op die 4e foto .. was dat der eerste keer op een pony (gezien haar handhouding) ik vraag het maar?? ik vind het ook echt niet kunnen sorry ga eerst maar les nemen en daarna als je goed kan rijden kan je een keer LOLrijden maar dan snap je vast wel dat dit niet meer lol is maar gewoon pony laten rennen en in zn mond tegenwerken .. de grote vraag zal ie dan eindelijk een keer bokken of steigeren???

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:56

Leuk beestje, jammer er dat zo mee geragd word..
Beetje jammer van het diertje

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 22:58

BrittKitt schreef:
Leuk beestje, jammer er dat zo mee geragd word..
Beetje jammer van het diertje

ben ik het mee eens.. een beetje dollen met je pony is leuk,maar houd het wel leuk en verantwoord

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:59

en dan lees ik net dat ie een slecht oog heeft .. dan ga je m toch niet opjagen dat beesiej zal maar echt schikken en jullie rijden zonder cap (eigen keuse) dan kan je aardig hard neerkomen hoor!!

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 23:00

smurffie schreef:
en dan lees ik net dat ie een slecht oog heeft .. dan ga je m toch niet opjagen dat beesiej zal maar echt schikken en jullie rijden zonder cap (eigen keuse) dan kan je aardig hard neerkomen hoor!!

idd, dat beestje ga van paniek lopen, houd je daar dan geen rekening mee??!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 23:07

hij heeft maar 1 oog meer de andere moest eruit gehaald worden dus 1 goed oog heeft hij.verder rijden ze toch wel met cap..nouja SpanceRonald iig.(rosa)
en ze rijd al best lang hoor zeker een jaar of 5 denk ik

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 23:16

Jha leuk dat ze lol willen trappen maar, op zown manier is het niet echt goed.
De pony heeft maar 1 oog "dus die moet je juist vertrouwen geven en niet zijn vertrouwen schaden" (mijn paard wordt ook blind aan 1 oog maar, daar merk je het duidelijk aan dat die juist steunt op je vertrouwen).
En met zulke kleren "ach jha als we straks een berichtje lezen in de krant van MEISJE IN ZIEKENHUIS BELAND DOOR PONY dan moet je het maar op zo'n manier leren dat je beter maar laarzen of stalschoenen/rijschoenen aan moet doen" Clown
Verder een leuke pony maar, als je die wat dressuurmatiger gaat rijden (in plaats van cross ren en cross) dan kan je er nog meer van genieten Haha!
Ik hoop dat ze na deze berichtjes het snappen wat we proberen uit te leggen
ik wens ze alle plezier toe met die pony maar wees een beetje voorzichtig en geef die pony steun ZEKER NU DIE MAAR 1 OOG HEEFT Ach gut

ps: wel goed dat je met cap rijd hoor Haha! Knipoog

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 23:34

Nou nog even een toevoeging op mijn post van jammer dat er zo mee geragd word.. Jammer er zo ontieglijk ONVERANTWOORDELIJK mee omgegaan word en ik hoop voor de pony dat hij nog een tijdje mee kan.. Kan het me bijna niet voorstellen als ik dit zo zie Verward waar zit je verstand?
Enne... 5 jaar rijervaring? geloof je het zelf, heeft ze les gehad op een geit ofzo

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 23:56

Nagelbijten / Gniffelen nee op een manege dacht ik. het andere meisje van het filmpje..met blond haar rijd al vanaf haar 2e ofzo dacht ik en ook op deze pony.de pony is van haar tante.

vbps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 08:33

lijkt net of jullie de hele tijd zitten te racen en dat de pony het niet echt leuk vindt Clown

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 08:41

vbps schreef:
lijkt net of jullie de hele tijd zitten te racen en dat de pony het niet echt leuk vindt Clown

Arabian_girl en ik doen niets met die pony hoor. Ik keb de pony helemaal niet en Arabian_girl was dr alleen om foto's te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 08:46

vbps schreef:

Zucht... heb je wel gelezen??

lindsy_hjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:05

sorry..nog iemand die dit vreselijk stom vind!
hoe durven ze bij een pony met 1 oog!
dan plof je dr ff met zn 2e op...best lol!
voor hen misschien ja maar niet voor die pony!
hoop dat ze dat niet altijd doen...beetje l*llig!

vbps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:12

Ik bedoel dat meisje wat erop rijdt. Koe
Snappie?
Maar ik vind het niet echt slim die pony ziet al weinig en dan ga je er zo dom mee racen.
Verdrietig sneu.

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:24

spanceRonald schreef:
Jah vind ik ook. Je moet er ook wel een beetje verantwoordelijk mee omgaan

Quote van SpanceRonald in ander topic Clown

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:44

Arabian_Girl schreef:
Miss_maya een poedersuiker wat ??? hihi
maar ze rijd hem normaal altijd eigenlijk ze verzorgt hem

k*t pony

Luunthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:41

Volgens mij wordt zo iets alleen maar neergezet om te schokeren. Vind het een beetje een raar verhaal, waarom zou je zo iets willen laten zien? Niet echt iest om trots op te zijn toch?

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:44

Buiten het feit om dat het eigenlijk lol-met-je-knol foto's zijn, heb ik persoonlijk meer moeite met de omgeving. Wat een griebuszooi!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:47

Idd , omgeving ziet er niet uit , ziet er meer uit alsof die ponys van een handelaar zijn en er telkens een paar meisjes komen om lol te trappen met die beestjes op een hele verkeerd manier!! Zo ziet t er echt uit in mijn ogen!!!

Heb best moeite met die fotos zeg!

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:53

hoe durf je deze foto's erop te zetten??!! Nou je hebt al commentaar genoeg gekregen dus ik ga niet alles weer opnoemen , alleen arme pony, dit haat ik dus zo'n beestje af te raggen!!!

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:56

Maar deze reacties zijn op hun beurt weer vernederend en erg kinderachtig.... Je kunt ook normaal commentaar geven! Je helpt haar er toch niet mee als je haar afzeikt? Net zo penny-achtig als de foto's Clown

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:59

Ik vind de reacties juist wel goed , helemal niet pennyachtig! Tis gewoon de waarheid, als je niet zulke reacties wilt, moet je t ook neit plaatsen, dit kan je wel verwachten toch .

Maarja...

Cuento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:02

HOOOOOOGGGGG Penny gehalte deze foto's.
Kan me niet herinneren dat ik vroeger zo laten we zeggen "apart" met paarden omging.

Ik hoop dat die mutsjes van de foto's iets willen en kunnen leren van onze reacties....

Lennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:04

Ik vind dit eerlijk gezegd levensgevaarlijk voor zowel ruiter als paard. Niet stabiel in de zit (op gympen wat ook gevaarlijk is), en plat door de bocht in volle galop op gras. Ik bedoel het niet rot maar dit is vragen om ongelukken in mijn ogen. Op zich niks mis met af en toe dollen met je pony, maar doe het verantwoordelijk. Straks gaat de pony glijden en dan hebben zowel jij als de pony straks....nou ja laat maar.
Wees voorzichtig, voor jezelf en de pony!

[edit] meiden na het zien van het 2e filmpje wil ik alleen nog zeggen: Als jullie zo met mijn pony's om zouden gaan zou ik jullie er vanaf plukken om vervolgens nooit meer terug te komen. Arme pony. De pony wordt op de binnenhand volledig naar binnen getrokken en vooruit getrapt...nee meiden dit verdiend geen schoonheidsprijs.
Laatst bijgewerkt door Lennox op 04-10-06 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:07

@Imitador: mischien moet jij de reacties beter lezen...?!die zijn niet afzeikend bedoeld , het is idd gewoon de waarheid , als zij die foto's hier plaatsen mogen ze ook commentaar verwachten ! moeten ze maar nadenken voor ze het erop zetten.

@SweetMellie en Cuento:Helemaal met jullie eens...