Enneh succes met zadelmak maken

Neem aan dat degene die het doet een goede levensverzekering heeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nathalie1981 schreef:Erg gave foto's!! Mooie hengsten ook, met een prachtig koppie!
Enneh succes met zadelmak maken
Neem aan dat degene die het doet een goede levensverzekering heeft![]()
maar het hoeft pas volgend jaar dus hij kan nog even wat sterker en sneller worden
Kajanus schreef:Jura schreef:Wat een prachtige paarden en foto's! Wat zijn ze al volwassen voor hun leeftijd. Ben benieuwd hoe ze het op de hengstenkeuring gaan doen!
Daar zijn we ook erg benieuwd naar,ze gaan het weekend van de 8ste richting Riekus en Ilonka Veninga en die zullen hun er weer netjes voor klaarmaken
en verder is het dan weer aan de jury wat ze er van vinden.
Ketaki schreef:volgens mij ben jij wel vriendjes met riekus en ilonka veninga he.
ook al op houston gereden ed![]()
![]()
naar de Riekus en Ilonka Veninga en die gaan ze trainen voor de hengstenkeuring, dus we gaan weer een spannende tijd tegemoet
Ketaki schreef:wat moet er dan allemaal gebeuren om ze keuringsklaar te maken.
enne ben echt mega fan van je paardjes

Kajanus schreef:Ketaki schreef:wat moet er dan allemaal gebeuren om ze keuringsklaar te maken.
enne ben echt mega fan van je paardjes
Ze worden getraind aan de longeerlijn om de spieren mooier en sterkter te krijgen,
ook leren ze springen, want dat moeten ze laten zien op de eerste bezichtiging.
Ja en ze moeten wel mooi fris blijven zodat ze het allemaal wel leuk blijven vinden![]()
En leuk dat ze een fan hebben

Heb ik nog een extra reden om hem te nemen, ik vind het een heel leuk paard...
anneM_Ajax schreef:een stel heeeeele mooie paarden vooral die padinus die is echt mn favoriet. Als ze door de 1ste zijn meld je het wel ff he? Dan kom ik bij de 2e naar ze kijken.
Ik hoop voor je dat ze het goed gaan doen en niet alleen de keuring.