Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
SaskiaKur schreef:Nistria schreef:grappige foto trouwens!
Ben er alleen nog niet uit wat voor een moment het is...
Van foto 3 bedoel je?
Olrike schreef:Klopt Sjaantje, dat is diederik met het Z1 paard.
Leuke foto's saskia, ook nog toevallig foto's van nummer 103, starttijd 09.30uur ring 1
Nistria schreef:Nistria schreef:grappige foto trouwens!
Ben er alleen nog niet uit wat voor een moment het is...
Van foto 3 bedoel je?
Citaat:yep
Hij was echt een patser! 

Laat er nog meer volgen!
SaskiaKur schreef:Olrike schreef:Klopt Sjaantje, dat is diederik met het Z1 paard.
Leuke foto's saskia, ook nog toevallig foto's van nummer 103, starttijd 09.30uur ring 1
Moest jij samen met Nanda Sieben?
Olrike schreef:Olrike schreef:Klopt Sjaantje, dat is diederik met het Z1 paard.
Moest jij samen met Nanda Sieben?Citaat:
Ik moest tegelijkertijd in de ring met je zus, alleen dan de ring erlangs
Ik zal voor de zekerheid vanavond even voor je kijken maar volgens mij had ik je helaas niet.

SaskiaKur schreef:
Hij was echt gek aan het doen. En zo steelde hij ook mijn hartjeHij was echt een patser!
Op een gegeven moment deed ie rare sprongetjes en heb ik geschoten. Hij deed op dat moment allebij zijn voorbenen naar voren de lucht in!
LoveLeandro schreef:mooie foto's!!
wat me wel opvalt is dat iedereen zo ontzettend aan de teugels zit... beetje jammer.. (op de foto's lijkt alleen Laurens Sliepenbeek niet zo erg te trekken, maar ik kan het ook fout zien..)
maar dat kunnen natuurlijk moment-opnames zijn, en dat hoop ik maar
Verder ziet het er netjes uit en het zijn echt mooie foto's!
Nistria schreef:SaskiaKur schreef:
Hij was echt gek aan het doen. En zo steelde hij ook mijn hartjeHij was echt een patser!
Op een gegeven moment deed ie rare sprongetjes en heb ik geschoten. Hij deed op dat moment allebij zijn voorbenen naar voren de lucht in!
ja leuk! Keer wat anders dan de standaard uitgestrekte draf foto's!