Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dat soort dingen vind ik niet zo heel erg verwaarlozen, als je paard nooit bij anderen in de buurt komen dan is het in principe niet zo nodig als dat ze bijvoorbeeld op straat komen, en mijn pony is ook al anderhalf jaar niet bij de hoefsmid geweest, omdat ik ong 2 a 3 keer in de week buiten op de straat rijd en zijn hoeven zien er super uit!Citaat:1 jaar niet naar de hoefsmidag al 2 jaar niet ingeent en dat soort dingen!
khOuuvnnjOuu schreef:dat soort dingen vind ik niet zo heel erg verwaarlozen, als je paard nooit bij anderen in de buurt komen dan is het in principe niet zo nodig als dat ze bijvoorbeeld op straat komen, en mijn pony is ook al anderhalf jaar niet bij de hoefsmid geweest, omdat ik ong 2 a 3 keer in de week buiten op de straat rijd en zijn hoeven zien er super uit!Citaat:1 jaar niet naar de hoefsmidag al 2 jaar niet ingeent en dat soort dingen!
wel vind ik dat hij er beter uitziet! maar hij had gewoon een hele erge grasbuik
khOuuvnnjOuu schreef:die scheuren en ontwormen is wel verwaarlozen.. maar dat heb ik niet uit het topic kunnen opmaken
contessa schreef:He, dit beestje komt me bekend voor. Komt hij uit Wapenveld ?. Hier in de buurt stond altijd ook zo'n enorm dikke mooie ruin. Fijn dat jullie het nu zo fijn smen hebben !. Veel plezier!.