Bedankt dat je weer een gezellig topic hebt aangemaakt Cayenne! Ben benieuwd wat er morgen allemaal gaat gebeuren. Heb vandaag gewoon helemaal nergens paardensport op tv gevonden, belachelijk.
Pff heb even op eurosport.nl gekeken. Ze zenden gewoon helemaal NIKS uit! Alleen maar volleybal en roeien en weet ik veel. Waar kunnen we kijken behalve de Livestream?
Hoeft niks op te nemen. Heb net gekeken wie wat morgen uitzend. Niemand die het uitzend. Dus alleen Livestream, maar die doet het dan weer niet * Grom.
kan iemand misschien even uitzoeken wat er precies komt en waneer en op welke dag? ik vind dit nogal vaag allemaal en ook misschien even wat allemaal want ik wil natuurlijk wel alles zien niet alleen een klein stukje ofzo.. iemand weet waar ik dan moet kijken???
Is er geen andere oplossing dan de livestream die niet werkt? Ik vind het trouwens wel vreemd dat de livestream het bij sommige mensen niet doet ook al download je die nieuwere versie van QuickTime. Maar ik vind het dan ook wel raar dat ze zo'n groot evenement niet live uitzenden, terwijl morgen nog wle de Grand Prix Special is. Ik vind wel veel dingen raar/vreemd.
Ik snap niet dat de Livestream het bij zoveel mensen niet doet? Bij mij laadt ie automatisch zodra ik de pagina open en ik heb er bijna geen problemen mee Het is wel zo dat ik voor de rest bijna geen andere programma's of sites bezoek zolang de streaming aanstaat om mijn pc wat te ontlasten (behalve Bokt dan ) Wanneer ik teveel dingen doe op de pc wordt hij traag.
Ik zit er nu alweer een tijdje Voltige mee te kijken
@Joke20, als je Quicktime al hebt, probeer eens op dat II symbooltje naast de geluidsknop van het kleine schermpje te drukken? desnoods een paar keer. Dat wil nog wel eens helpen.