Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyralovertje schreef:Dit is toch al een behoorlijk bekende hengst toch? Zijn naam komt mij in elk geval erg bekend voor.
Veel succes met hem!
maris_coldey schreef:leuk!! dus als ik het goed begrijp ga je nu eerst met taco een winstpunt halen in het Z ?
en daarna ga je met deze hengst aan de slag ?
(rijd je trouwens nog meer paarden op die stal waar hilbert ook stond?)
(wil iemand mij het antwoord geven)
groetjes
Ketaki schreef:hoe goed heb je hem nou gefatsoeneerd dan?
ben op zoek naar nieuwe foto's
Shanna16 schreef:Ketaki schreef:hoe goed heb je hem nou gefatsoeneerd dan?
Die zijn er nog niet, had ik toch al gezegd dat dat nog even zou duren
Zijn manen zijn iig op handbreedte, zijn baard is eraf, evenals 10 cm van zijn staart, dus hij is behoorlijk opgeknapt, haha!
Vandaag Hilbert zijn hoofdstelletje opgedaan, ze hebben hetzelfde hoofd haha, hoefde niks te verstellen. Ook even een oud zadel gepakt en eropgelegd en ermee gelongeerd, maar Casjmier vond het allemaal prima!
Even afwachten nog, maar voor hetzelfde geldt klim ik er morgen al op, hahaha! Ben iig heel blij dat hij zich zo ontzettend netjes gedraagd!
Shanna16 schreef:Ketaki schreef:hoe goed heb je hem nou gefatsoeneerd dan?
Die zijn er nog niet, had ik toch al gezegd dat dat nog even zou duren
Zijn manen zijn iig op handbreedte, zijn baard is eraf, evenals 10 cm van zijn staart, dus hij is behoorlijk opgeknapt, haha!
Vandaag Hilbert zijn hoofdstelletje opgedaan, ze hebben hetzelfde hoofd haha, hoefde niks te verstellen. Ook even een oud zadel gepakt en eropgelegd en ermee gelongeerd, maar Casjmier vond het allemaal prima!
Even afwachten nog, maar voor hetzelfde geldt klim ik er morgen al op, hahaha! Ben iig heel blij dat hij zich zo ontzettend netjes gedraagd!
Ketaki schreef:knap hoor voor een pony die jij nog niet kent.
en jouw nog niet kent.
Shanna16 schreef:Ketaki schreef:knap hoor voor een pony die jij nog niet kent.
en jouw nog niet kent.
Dat probleem zie ik anders niet hoor...