Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bitch schreef:Ik heb net de opening zitten kijken, maar, werd er door de ZDF nu express weggedraaid met de camera toen Nederland langs kwam in de landenparade?
amondi schreef:het leek er wel op, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze zo'n blunder express maken.... Daarbij was die hele parade een aanfluiting, alle springruiters waren in Valkenswaard!
amondi schreef:
Maar die 64 hengsten.... dat was heel mooi!
Beber schreef:Bitch schreef:Ik heb net de opening zitten kijken, maar, werd er door de ZDF nu express weggedraaid met de camera toen Nederland langs kwam in de landenparade?
Dat was mijn gevoel ook al, maar ze deden dit ook een beetje bij Engeland, ja ach, grote concurrenten he.![]()
Ik heb nog wel Anky gezien, herkende haar aan haar lach...
Anne_GTI schreef:Ragne schreef:Eurosport schijnt erg veel aandacht eraan te gaan besteden, dus met springen wordt dat weer leuk: commentaar van Hans IJsvogel
"jaaaaahaaa, want die Italianen moet je ook niet uitvlakken, die waren net na de tweede wereldoorlog de wereldtop. Op de Olympische Spelen van Rome waren ze oppermachtig
![]()
" bladiebladieblaaaa
Ik zweer het je, hij gaat hetzelfde deuntje als altijd weer afspelen...
kataklopje schreef:Dressage Kur – Sat 26 Aug – 00.10 hrs
horsje15 schreef:heb zelf een heel rijtje gemaakt van wat wij ontvangen aan kanalen hier en wat ik dan eventueel kan zien
ga dan ook alles opnemen![]()
want me ouders laten me echt niet al die tijd voor de tv zitten![]()
opening was ook erg mooi ja
Bij de parade vond ik het er ook op lijken dat ze expres over schakelden naar een andere camara
maar ik hoorde hun zoiets zeggen dat ze anky als een van de sterkste tegenstanders zien ofzo ? ( kan het ook fout hebben aangezien ik nauwelijks duits kan)