Snel gespiekt op de kalender 19 november 2006 is pony's dressuur in Beek, maar grenslandtreffen is meestal over meerdere dagen. En 2/3 december 2006 is pony's dressuur Beek georganiseert door de Katsbekruiters te Beek. Dus waar jullie grenslandtreffen nu gelbeven is ???? Heel veel wedstrijden voor de paarden worden vaak ook door andere vereniging georganiseerd in Beek
Mijn eerste wedstrijd met me 3 jarige merrie is in Beek, October Euroregiotreffen,, ik verheug me der ook op om weer te gaan, na een jaar lang met een blessure hebbe te staan
misschien, als we niks anders hebben, dat k ook "ff" langskom. Dan met Undercover in het M1, blijf nog lekker ff in deze klasse rijden, hij is nog jong genoeg en misschien met V-Power in het B/L1.
Ik start waarschijnlijk in het Z1, volgende week naar Tegelen even testen of we mee kunnen. en dan kunnen we eindelijk weer op concours na anderhalf jaar pech.
Ah super, ja ik moet ff aan nicole zelf vragen want ik had via onze club (weert) geen inschrijvingen gekregen, maar ik sta in schimmert op stal en daar staat die vrouw die dat allemaal regeld ook
Ik heb me daadwerkelijk nog ingeschreven voor 2 proeven in het M1 met Undercover, ik moet dus op vrijdagavond 6 okt, als 24ste (gelukkig niet te vroeg, want 't is natuurlijk een stukje rijden voor ons). 't Is onze eerste indoorwedstrijd, zal wel weer ff wennen zijn, maar ach ergens moeten we weer een begin maken.
@Tuusi_Minion, hmm geloof niet dat ik jouw ooit op wedstrijd gezien heb...wel leuke paardjes heb je!