Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

verana schreef:Zal vanavond wel even bellen dat het niet klopt
KarinvdM schreef:verana schreef:Zal vanavond wel even bellen dat het niet klopt
Moet je daar nou op zondag over gaan bellen?
Na 3 drukke dagen kampioenschappen is een dagje rust ook fijn.

MiepprinZ schreef:Zoiezo op zondagavond bellen is niet zo netjes toch... je mag tot woensdag wijzingen doorgeven dus tiet zat
Pff... dacht dat t wel rustig zou zijn in Schoonoord na de kampioenschappen... maar niets is minder waar!

MiepprinZ schreef:Zoiezo op zondagavond bellen is niet zo netjes toch... je mag tot woensdag wijzingen doorgeven dus tiet zat
Pff... dacht dat t wel rustig zou zijn in Schoonoord na de kampioenschappen... maar niets is minder waar!
moeten ze maar geen secetariaat worden vind ik dan
Muislover schreef:MiepprinZ schreef:Zoiezo op zondagavond bellen is niet zo netjes toch... je mag tot woensdag wijzingen doorgeven dus tiet zat
Ik bel zovaak op zondagmoeten ze maar geen secetariaat worden vind ik dan
Muislover schreef:mij zie je niet typen dat ze boven op de telefoon moeten gaan zitten. Maar ik vind dat je als secetariaat wel er voor open moet staan dat er zondag mensen kunnen bellen.
op zondag .... Iedereen heel erg veel suc6

Muislover schreef:mij zie je niet typen dat ze boven op de telefoon moeten gaan zitten. Maar ik vind dat je als secetariaat wel er voor open moet staan dat er zondag mensen kunnen bellen.
Alanta schreef:Muislover schreef:mij zie je niet typen dat ze boven op de telefoon moeten gaan zitten. Maar ik vind dat je als secetariaat wel er voor open moet staan dat er zondag mensen kunnen bellen.
Wat een onzin zeg, die mensen die een wedstrijd gaan organiseren, zijn daar meestal de hele week mee bezig, buiten hun normale bezigheden. Inderdaad 1 dag per week dan geen telefoon is dan toch wel erg prettig. Wij hebben nu net zelf de laatste wedstrijd gehad afgelopen weekend en ik zal je wel vertellen dat ik poepflauw was als mensen ook nog eens op zondag gaan zitten bellen!! Heb dus ook maar vriendelijk verzocht om een andere keer maar weer te bellen.
Sorry hoor, maar om voor zulke dingen mensen op zondag te bellen, kun je gewoon echt niet maken!!
Alanta schreef:Nee denk het ook niet...