Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ArianneF schreef:Ik heb 2 plaatsjes op het nederlands Kampioenschap![]()
Een in de m2 dressuur paarden, en een bij de M viertallen paarden
dit wordt de eerste keer ermelo voor mij, want toen ik in de B zeeuws kampioen werd toen mocht je niet naar ermelo toe.
Ik mocht ook overkampen met Ibouche..in de parade was hij zo heet dat ik uit de ring ben gegaan
Ben derde gewroden met hem..ik had 200 punten.... ik sta eerste reserve voor NK.
_tarja_ schreef:ArianneF schreef:Ik heb 2 plaatsjes op het nederlands Kampioenschap![]()
Een in de m2 dressuur paarden, en een bij de M viertallen paarden
dit wordt de eerste keer ermelo voor mij, want toen ik in de B zeeuws kampioen werd toen mocht je niet naar ermelo toe.
Gefeliciteerd arianne!! Ik heb je nog gezienIk mocht ook overkampen met Ibouche..in de parade was hij zo heet dat ik uit de ring ben gegaan
Ben derde gewroden met hem..ik had 200 punten.... ik sta eerste reserve voor NK.
Met Tarja ben ik reserve M2 ook en mag ik ook door![]()
Gefeliciteerd he!

En in de Z2 was ik 5e en had ik 58% dus mag ik ook niet door. En nr.4 ook niet! Had ook geen 60%!! Best wel een rot regel eigenlijk, maar het ging wel heel goed!!
Emmalie schreef:Christel82.. Ja dan mogen er maar 3 door. Ik had het zelfde er mochten er 3 door ik was 3 had geen 60% dus gaat het niet door. En in de z2 precies het zelfde, dan is er ook geen reserve! Dus als je over wil, moet je sws 60% hebben.
christel82 schreef:Emmalie schreef:Christel82.. Ja dan mogen er maar 3 door. Ik had het zelfde er mochten er 3 door ik was 3 had geen 60% dus gaat het niet door. En in de z2 precies het zelfde, dan is er ook geen reserve! Dus als je over wil, moet je sws 60% hebben.
dank je emmalie, ik ben nu voor het eerst door de selectie heen dus ik weet nog niet precies hoe het allemaal werkt haha
MaRcIaNo schreef:ik mag ook door..
in het l2 drsssuur D/E... heb er echt al zin in..
sunniebunnie?
rij je met 2 pony's in het l2 cat DE dan mag je toch maar met 1 naar de nederlandse in dezelfde categorie?
tenminste bij ons wel..
groetjes ,...

Jij ook!