Nou vandaag terug geweest in het ziekenhuis. Ik moet nog 2 weken volledig rust houden en mag daarna langzaam beginnen met lopen. Nou ja lopen, m'n voet mee laten rollen is het eigenlijk. dus nog geen druk erop.. Ik mag wel al naar de fysio dus die kan het al lekker los gaan maken.. er is ook weer bloed geprikt omdat ik vorige keer te hoge onstekkings waardes had. maar als ik daar morgen niks over hoor is het goed.. De arts zei dat het toch wel een half jaar kan duren tot ik volledig hersteld ben. dus da's echt balen.. dat valt me zo onwijs tegen. Ik hoopte echt dat ik over een paar weekjes weer op m'n paard zou zitten. Maar het herstel gaat zo langzaam...
Ik heb nog bijna geen beweging in me enkel en me spieren in me onderbeen doen het bijna niet. Ook het gevoel in sommige delen van me kuit en enkel ben ik kwijt. Ik heb er nu echt effe de balen in. Had echt verwacht dat het sneller zou herstellen.
Er is 1 plus puntje. ik ben toen ik ben opgenomen in het ziekenhuis gelijk gestopt met roken en dat heb ik nog steeds volgehouden. Dus toch nog iets positiefs.