Vind haar ook echt een Chuch-type
volgens mij wordt dat een erg leuke combi!Van harte en veel plezier samen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
volgens mij wordt dat een erg leuke combi!

Echt een plaatje!
. Ben ook wel heel erg benieuwd wat daar voor mooi jong tinkertje uit gaat komen, maar daarvoor moeten we nog even heel veel geduld voor hebben.
Tinkermuts schreef:Sinds vorige week ben ik de trotse bezitter van een 2 jarige tinkermerrie, haar officiele naam is Bennie, maar ik heb haar de naam Qannik gegeven wat in siberisch sneeuwvlokje betekend.
Ik heb haar al een driekwart jaar geleden gezien en toen was ik al verkocht, heb er dus best lang over nagedacht, maar alle omstandigheden waren goed en toen heb ik de knoop doorgehakt en na goedkeuring van de da gekocht.
Haar kleur is bijna identiek als die van Chakotay mijn hengst, volgend jaar word zij als alles goed gaat ook gedekt door hem en komt hopelijk mijn droom uit, een eigen veulen van mijn kanjer Chakotay.
Haar pappa is Ryon o'Malley en Mamma is ICS merrie Nelly, aangezien ik helemaal gek ben op het karakter van paps en het er op lijkt dat Qannik hetzelfde karakter heeft komt het helemaal goed denk ik.
Nou, nu wat foto's van haar, met dank aan Annelot die deze gemaakt heeft.
**
En dan ook nog even 2 van mij en mijn manneke
Wat denken jullie, word dit een leuk koppeltje?
ja het wordt een geweldig koppeltje denk ik:D;)

En Chakotay blijft echt mijn favorite Tinkerhengst
Tinkermuts schreef:Callandra, ze heeft net als Chuck een zwarte pluk in haar staart en ook een zwarte pluk in haar voorpluk, ook net als Chuck.

. Ik vind het zo grappig hoeveel ze eigenlijk op Chakotay lijkt, zelfs het vlekje boven hun linkeroog is hetzelfde
. Alleen hun zwarte en witte oortje zijn ongelijk... Super leuk koppeltje, daar moeten wel leuke veulens van komen, toch
???