uitvergroten en in de kamer hangen want zo'n paard is echt elke dag genieten ..hup hup naar de voorlopig keur en dan L,M,Z springen met haar !!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
uitvergroten en in de kamer hangen want zo'n paard is echt elke dag genieten ..hup hup naar de voorlopig keur en dan L,M,Z springen met haar !!!! 
wat een geweldige merrie!! Van harte gefeliciteerd met deze onwijs knappe dame, heel veel plezier en geluk met haar!
libke schreef:Ben super super blij voor je Jenneke dat Sulecka je droompaard mocht worden .De laatste fotouitvergroten en in de kamer hangen want zo'n paard is echt elke dag genieten ..hup hup naar de voorlopig keur en dan L,M,Z springen met haar !!!!
dan kan ze snel weer op concours want dat vind ze vast hartstikke leuk!
) ALTIJD graag model!
Je kreeg ook nog de complimenten van de mensen bij wie ze op stal staat, die waren ook heel blij met de mooie foto's van de Montreux!
MissHIS schreef:Ik heb haar inderdaad in eerste instantie gekocht voor de sport, maar ook voor de fokkerij vind ik haar erg interessant dus ik sluit niet helemaal uit dat ze volgend jaar bij de hengst gaat. Ze heeft ook al een 3 jarige Indoctro gebracht, dat lijkt ook erg goed. Maar we zien het wel, eerst lekker op concours!!
Je mag echt terecht trots op haar zijn. Ben benieuwd hoe jullie het in de sport gaan doen, ga je haar zelf starten?