Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kopenhagen schreef:mijn inschrijfformulier gaan vandaag op de bus!
(geintjuh) of met mn eigen Appie.

, maar gelukkig mijn zus wel en ik leen haar paard en krijg er dan een gratis groom bij!
raven schreef:Mag je dan wel starten met een 3 jarige zodat die wedstrijd ervaring op kan doen? Normaal mag dat niet bij de beginners namelijk
Happiness schreef:
Zelfde vraag hier.
En zo ja. Hoeveel onderdelen mag je meedoen.
. We gaan met elkaar of we gaan niet
. Kom op meid een beetje spartelen is best fijn
. 
snuffelhues schreef:Anyone? Geen reactie? Moet toch minstens weten waaraan ik moet voldoen om mee te kunnen doen he...

snuffelhues schreef:Om te beginnen waar ik de wedstrijdreglementen kan zien, omdat ik toch moet weten wat er wel en niet mag he...
de wedstrijdregelementen kan je inzien op http://www.cknol.homepage.t-online.de/index1.htm
Wat is de "dress code"? En voor het paard? Wat is de standaard optoming en verzorging? Ik rij mijn vierjarige momenteel op een snaffle op 2 handen, heb begrepen dat dat mag...
voor jezelf in iig een westernhoed, westernlaarzen, lange(spijker)broek en een blouse met lange mouwen. voor het paard ; westernzadel en hoofdstel.
Mogen de manen los hangen bijvoorbeeld? Wordt het gewaardeerd als de staart vanonder recht afgeknipt is? Oren uitgeschoren, ik zeg maar iets...
de manen mogen los, de staart mag recht afgeknipt worden en de oren hoeven niet uitgeschoren te worden
Zoals ik al zei: ik rij voornamelijk trektochten, en ben dus niet thuis in de western wedstrijdsport. Heb wel een paar wedstrijden gezien, maar dan let je minder op details!
Ik heb maar 1 zadel en ik rij daar trektochten mee. Er hangen dus straps aan, die kan ik er eventueel wel afdoen. Maar dus geen showzadel.
Als dit een westernzadel is is het geen probleem, een dressuur of springzadel mag dus niet
Maar vermits dit geen officiële wedstrijd is, is dat misschien minder belangrijk?
We zullen niet zo nauw kijken![]()
Verder: om geen volledig modderfiguur te slaan: wat moet je minimaal kunnen voor in hand trail, beginners trail en beginners horsemanship? Ik weet wat die disciplines inhouden, maar niet welk niveau er verwacht wordt op deze wedstrijd.
Ik doe voornamelijk mee voor de fun en de ervaring, maar denk dat mijn paardje wel wat potentieel heeft...
Voor de trail kan je tegenkomen, een hek, een brug, wat balken op de grond, enz.
als je de inhand trail wilt gaan doen mag je niet meer starten bij de gewone trail. een en ander kan je ook vinden bij de regelementen
Alvast bedakt voor je reactie!
Geen dank, als je nog meer info wilt hoor ik het wel

HappyAppy schreef:Nee Farichta jij gaat mee met paard. We gaan met elkaar of we gaan niet
.
Hij moet wel een beetje normaal rechtuit kunnen lopen hoor, verder zal het allemaal wel goed komen
snuffelhues schreef:Anyone? Geen reactie? Moet toch minstens weten waaraan ik moet voldoen om mee te kunnen doen he...
farichta schreef:HappyAppy schreef:Nee Farichta jij gaat mee met paard. We gaan met elkaar of we gaan niet
.
Ik hou niet van water en zwemmen is geen hobby van mijHij moet wel een beetje normaal rechtuit kunnen lopen hoor, verder zal het allemaal wel goed komen
) ElCid schreef:Jammer, was leuk geweest om mee te doen, maar op die dag gaan we met onze Lusitano hengst naar de hengstenkeuring.
Tja, soms moet je kiezen
Citaat:Omdat we besloten hebben onze hengst volgend jaar te laten keuren wil ik toch meedoen met mijn Arabier en mijn Paintbaby. De trail in hand mag je toch met een jaarling ( dan 17 maanden) aan meedoen. Wanneer is de sluitingsdatum voor inschrijven? dat kon ik nergens vinden
Citaat:vraag: Mag ik mijn 7 jarige haffie hier gewoon op snaffle starten? (zou dus beginners starten, heb een wedstrijdring alleen nog maar 1 keer uit publieks perspectief gezien )