Abrahams schreef:Haha er zit inderdaad een heel verhaal achter met de koop van Wondersteen door Emiel :Ik was toen nog heel verdrietig om Welgedacht en vond dat ik zelf nog niet toe was aan een nieuw paard maar ik was wel gelijk verliefd op Wonder. Ik ben maar wat blij dat Emiel Wondertje stiekem toch heeft gekocht!!!!
Welke bloedlijn voert de andere merrie? Heb je daar ook foto's van en van de nakomelingen? Vind ik wel interessant!!
Zal ik het dan maar vertellen, hoe het gegaan is?

Jullie kwamen kijken, en Wondersteen verkocht zichzelf.
En toen begon het spel ..
Emiel heeft naar jou toe een week (of was het meer?) lang volgehouden dat de koop nog niet rond was. Jij zeurde hem aan het hoofd: bel nou, bel nou, toe nou, waarom doe je niets ...
Inmiddels was Emiel allang met ons in contact: de prijs was rond, en Wondersteen moest gekeurd worden. Dat gebeurde: jij dacht dat Emiel een cursus gaf ergens, maar inmiddels haalde hij Wondersteen op bij de keurings-dierenarts met vriend en geleende auto. 's Avonds kwam je op de stal, je liep er, en toen ineens riep je: MAAR DAT IS WONDERSTEEN!
Van dag tot dag werden we door Emiel op de hoogte gehouden, je werd steeds kribbiger geloof ik (haha), en we waren eigenlijk inmiddels ook wel een beetje bang dat je zelf zou bellen, maar dan zouden we ons van de domme houden. LOL
Wow, zo spannend, een echte love-story!
De andere merrie is dus Maykel-Nimmerdor-Erdball-Marco Polo uit heel oud Gronings bloed, we hebben nog twee merries van haar te koop, beide van Voltaire. Een hengstveulen van Voltaire is voor de opfok inmiddels verkocht, en Utornita komt morgen in Zweden aan.
Ik was toen nog heel verdrietig om Welgedacht en vond dat ik zelf nog niet toe was aan een nieuw paard maar ik was wel gelijk verliefd op Wonder. Ik ben maar wat blij dat Emiel Wondertje stiekem toch heeft gekocht!!!!
haha dus hierbi keimooie foto's en een kei mooi paard