Fotoshoot Don Primaire in het land!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bertie

Re: Fotoshoot Don Primaire in het land!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 23:02

Abrahams schreef:
Haha er zit inderdaad een heel verhaal achter met de koop van Wondersteen door Emiel : Ik was toen nog heel verdrietig om Welgedacht en vond dat ik zelf nog niet toe was aan een nieuw paard maar ik was wel gelijk verliefd op Wonder. Ik ben maar wat blij dat Emiel Wondertje stiekem toch heeft gekocht!!!!

Welke bloedlijn voert de andere merrie? Heb je daar ook foto's van en van de nakomelingen? Vind ik wel interessant!!

Zal ik het dan maar vertellen, hoe het gegaan is?

Jullie kwamen kijken, en Wondersteen verkocht zichzelf.

En toen begon het spel ..

Emiel heeft naar jou toe een week (of was het meer?) lang volgehouden dat de koop nog niet rond was. Jij zeurde hem aan het hoofd: bel nou, bel nou, toe nou, waarom doe je niets ...
Inmiddels was Emiel allang met ons in contact: de prijs was rond, en Wondersteen moest gekeurd worden. Dat gebeurde: jij dacht dat Emiel een cursus gaf ergens, maar inmiddels haalde hij Wondersteen op bij de keurings-dierenarts met vriend en geleende auto. 's Avonds kwam je op de stal, je liep er, en toen ineens riep je: MAAR DAT IS WONDERSTEEN!
Van dag tot dag werden we door Emiel op de hoogte gehouden, je werd steeds kribbiger geloof ik (haha), en we waren eigenlijk inmiddels ook wel een beetje bang dat je zelf zou bellen, maar dan zouden we ons van de domme houden. LOL
Wow, zo spannend, een echte love-story!

De andere merrie is dus Maykel-Nimmerdor-Erdball-Marco Polo uit heel oud Gronings bloed, we hebben nog twee merries van haar te koop, beide van Voltaire. Een hengstveulen van Voltaire is voor de opfok inmiddels verkocht, en Utornita komt morgen in Zweden aan.

IngeT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 07:08

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 07:31

haha zo is het inderdaad gegaan! Ik stond inderdaad even gek te kijken toen ik de stal doorliep richting Poisk en ineens Wondersteen zag staan. Ontzettend leuk Ik mag me wel gelukkig prijzen met een vriend als Emiel!

@InteT; dus jij hebt Adelsteen gekocht? Wat leuk! Ik kan dat filmpje alleen niet openen

ps: je boek is erg goed!!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 23:22

@ bertie: Nou ik vind het wel leuk dat jullie als fokkers nog zoveel contact (willen) houden met de eigenaren, en andersom natuurlijk ook. Het is toch leuk om je foktproduct in de gaten te houden en fijn om te weten dat hij zo goed terecht is gekomen. Zijn echt eerlijke mensen waar Wonder nu staat, en hij heeft het er echt goed. Wordt een verwend nest daar zo!!

Ik wil ook wel zo'n vrijgevige vriend als Tamara. Tamaar, ik heb een hele leuke Rubiquil enter te koop zien staan. Misschien moet ik Emiel maar lief aan kijken haha Haha!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 23:22

IngeT, Hoe doet Adelsteen het?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 07:15

who mooi paarde bij de eerste foto dacht ik euhmzz niet min type maar toen ik hem zag springen en gek doen op de fotó's dacht ik hmm wel mooi paard Pling haha dus hierbi keimooie foto's en een kei mooi paard Lachen

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 08:46

Bedankt allemaal voor jullie leuk reacties!!

@vvalar: je mag Emiel huren van me Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben ook ontzettend benieuwd naar Adelsteen. Jammer, het lukte me thuis ook niet dat filmpje te openen. Even mijn IT man thuis aan het werk zetten Haha!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 12:17

Leuk dier zeg!
Wie weet ga ik volgende keer wel mee die richting op Knipoog
Zeabiscuit was erg onzeker of de foto's wel goed waren, maar ik vind ze echt niet verkeerd. De blessen van paarden raken al snel overbelicht en ik vind dat hier heel erg meevallen!!!
Scherpte is goed, inderdaad alleen nog even de horizon op sommige foto's rechtzetten.

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 12:21

Antoinette schreef:
Leuk dier zeg!
Wie weet ga ik volgende keer wel mee die richting op Knipoog
Zeabiscuit was erg onzeker of de foto's wel goed waren, maar ik vind ze echt niet verkeerd. De blessen van paarden raken al snel overbelicht en ik vind dat hier heel erg meevallen!!!
Scherpte is goed, inderdaad alleen nog even de horizon op sommige foto's rechtzetten.

Jeeeej. Daar zou je Sas overigens ook heel gelukkig mee maken!!!! Ze wil dolgraag wat foto's voor op haar website!
Ik vond de foto's van Zeabiscuit lang niet zo slecht hoor. Sommige waren inderdaad iets donker (zag je alleen een bles Haha! ) maar veel zijn goed gelukt. Oefening baart kunst! Ik ben in ieder geval blijmet m'n foto's van m'n Dondersteentje Bloos