Wat vinden jullie van deze mooie dame....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Moonwalker_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 16:32

Ben wezen gaan kijken daarnet naar de'r...Ze is idd een plaatje en loopt perfect.Althans heb ik er helemaal niets verkeerd aan gezien
Ze heeft ruime gangen, ruime vlotte stap en er zat een lekker galopje bij.
Ze is mooier dan op de foto's hoor en vanvoor is ze helemaal niet zo fijntjes gebouwd als op de foto's.Is mss tikkeltje nerveus als je ze in de hand hebt, maar de'r vriendje (een hengst >;) by the way) lag ook heen en weer te roepen...
Kan ze dan drachtig zijn als er een hengst bij der loopt?
En idd een lekere kont erachteraan (moest er ff uit )
Moeder was quarter (1.55m) vader was palomino (1.65).

@ narsica: Het is een merrie

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 23:34

hoe oud is ze? want mijn merrie is nu 1 jaar geweest en hengstig. een ongelukje zit in een klein hoekje.. ik denk alleen dat het dan niet echt goed is als ze drachtig is. Laat haar ajb goed keuren door een DA. heb je wel interesse in dr?

FZ_Lin

Re: Wat vinden jullie van deze mooie dame....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 23:51

ze is 2 jaar zo te zien van 2004

en er kan idd iets gebeurt zijn! dus als je haar koopt, misschien 2 voor de prijs van 1

_Moonwalker_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 10:01

@ Anzjuhlaa: 2 jaar en al drachtig lijkt me idd niet echt gezond.Ze is tenslotte ver van volgroeid.
Heb zeker intressen in der maar als ik ze zou kopen wil ik zeker zijn dat ik er geen twee ga hebben

@Venissa: Ik hou het liever bij één..Kost geld genoeg in onderhoud al vind ik zo'n dretsje ernaast wel schattig..Misschien voor later later...

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 08:03

Als deze merrie dag en nacht bij een hengst loopt, kan je er eigenlijk vanuit gaan dat ze dragend is. Sommige jaarlingen presteren het al om een veulen te verwekken. Een tweejarige zou vruchtbaar moeten zijn.

Laat haar keuren door een DA en wellicht even opvoelen of scannen. Dan weet je het zekere voor het onzekere. Ik vind het trouwens altijd weer verwonderingswaardig dat mensen een hengst en een merrie ouder dan een jaar bij elkaar houden..

B_Sweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 20:44

Leuk paardje...Volgens mij ook een heel leuk paardje!
Hij/zij ziet er bij de borst idd wat minder gespierd uit maar volgens mij komt dat nog wel...
Ze is nog maar 2 tog?

Marie1234567

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 13:14

Op zich zo wel een mooi paardje om te zien.... Maar als ik die stand zo van de achterbenen bekijk lijkt mij dat niet goed... Ze staat veelste gestrekt naar achteren... Ik weet niet hoe je haar daar had staan maar als ze altijd zo staat????
En hoe oud is de hengst die bij haar in loopt....Als hij onder een jaar is dan kun je geluk hebben... Maar anders ben ik er bang voor dat je er twee hebt voor de prijs van 1...???
Maar als je serieus interesse hebt, laat haar gewoon keuren...!!!
Groetjes Marieke

chantalvl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 13:19

hihi ik zie alleen de eerste foto.., Uuhm wat moet ik zeggen., Mooie kont Bloos Haha!