Sonja schreef:*ziet Sam en Spooky nu gezellig naast elkaar op de achterbank zitten*
ik had iets anders in mijn hoofdsam voor het karretje waar mijn pannekoeken quarter in zit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:*ziet Sam en Spooky nu gezellig naast elkaar op de achterbank zitten*
ik had iets anders in mijn hoofd
Jos schreef:dat denk jij![]()
![]()
![]()
Dat we denken dat het een leuk adres is of dat we denken dat we welkom zijn
Blaze schreef:Jos schreef:dat denk jij![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel jeDat we denken dat het een leuk adres is of dat we denken dat we welkom zijn
![]()
nielsd schreef:mehlika schreef:Is er nog een mogelijkheid om een Walk and Jog in te lassen? Wel graag voor beginnende ruitersJe hebt dan sowieso al 2 deelnemers
maak daar dan maar 3 van, ik ga ook in de lutte rijden maar toch. Het zou leuk zijn om nog een keer zo'n wedstrijd te rijden.
Blaze schreef:5 (of mag ik niet als oefening voor de jackpot de W&J doen!!!)
johanna29 schreef:Hey [***],
Gewoon starten bij de beginners hoor, kun je ze even een p**pje laten ruiken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gr. johanna
maar misschien heb je meer aan Dick. Die start zelf ook in de B maar geen reining, en hij is gediplomeerd fotograaf dus vindt het vast wel leuk om even je camera vast te houden.