Ze horen op het NMPRS idd gewoon 4kant te staan niet uitgestrekt oid. Om eerlijk te zijn vind ik haar op weinig foto´s echt mooi uitkomen, 5 7 en 8 zijn het beste. Op de andere staat ze te gestrekt (achterbenen), onderstandig (voorbenen) en toont ze heel veel onderhals en haar hoofd lijkt mega groot. Als ze dit jaar 3 word moet je idd naar de veternair, en entingen zijn idd alleen verplicht voor de hengstenkeuring.
@ meavey, ik zal er rekening mee houden. ik moet inderdaad even nieuwe foto's maken, aangezien deze dus niet geschikt zijn. alleen die van de rechterkant, die is wel goed toch?
dat is ook een mooi beestje zeg! is die van jou? wel leuk, waarschijnlijk ga ik een heleboel bokkers meeten daar! ik heb de foto's wel zo opgestuurd, ik heb geen gelegenheid gehad om nieuwe te maken. ik heb er niks op gehoord, dus ik denk wel dat ze goed genoeg zijn. een wat relaxtere opstelling ziet er inderdaad wel mooie uit nu ik het zo zie staan. maar ja, het gaat om de keuring uiteindelijk, daar gaan wij voor, hihi!