goldflower en unox op nieuwe stal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 20:34

hee muts dubbele foto

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:35

Megantjuh schreef:
Heeee wat staat ze met een geweldig paardje in het land die Gold

Toevallig de mijne Haha! Leuke foto's! Wordt tijd dat Gracy d'r vliegending eens geleverd wordt dit ziet er niet echt charmant uit !

Haha ja indd ,maar ze ziet er toch goed uit ???
Heeft ze zo,n last van de vliegen dan,,of kwamen daar verleden jr ook die puntjes of vlekjes op haar huid vandaan dan???
Maar ze hebben t heerlijk naar hun zin ,en denk dat ze elkaar nog syeeds kende

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:43

Zo Sandra verandert de foto haha btr zoo

Nou kom maar op met de reacties ,,maar hou t wel graag aardig

Jetta

Re: goldflower en unox op nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:37

Nou, fijn dat jullie zo goed zijn aangekomen op de nieuwe stal, en dat de paardjes en jullie het zo goed hebben, daar!
Ik denk niet dat er een jubileum inzit, Natasja, jij wisselt toch graag van stal om de paar maanden? Als het wel een jubileum wordt, nou, dan hoor ik dat graag! In ieder geval veel plezier op de nieuwe stek!

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 21:45

ligt het aan mij of worden wij een beetje in de gaten gehouden hier. ach je moet maar wat te doen hebben he.

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:54

ben blij dat jullie het naar je zin hebben hoop unox ook maar zal nog wel een beetje slaperig zijn geweest en hoop dat je het jubileum haalt natas hoop het echt voor colt het is een schat

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:57

Jetta schreef:
Nou, fijn dat jullie zo goed zijn aangekomen op de nieuwe stal, en dat de paardjes en jullie het zo goed hebben, daar!
Ik denk niet dat er een jubileum inzit, Natasja, jij wisselt toch graag van stal om de paar maanden? Als het wel een jubileum wordt, nou, dan hoor ik dat graag! In ieder geval veel plezier op de nieuwe stek!

Ja thnx Jet
Zodra t jubileum erin zit dan horen jullie t okidoki
Enne als jullie nog je hartje willen luchten bij ons dan is dat altijd welkom
De groetjes en ook aan jullie lieve geweldige mensen op stal ,,,ik zal jullie missen
oliebol nu mot ik pissen haha
dikke kus voor jullie en t was me een waar genoegen

Xantaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:21

Hoi Hoi
Ik dacht dat goldflower in Xanta haar groepje kwam?

Oh Sandra Unox stond inderdaad heerlijk rustig.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:56

Monique, veel plezier op je "nieuwe" stal! Jammer dat je weg bent (Evita zal Xanta ook wel een beetje missen denk ik!), ik hoop dat je het naar je zin krijgt al weet ik niet precies de rede waarom je vertrokken bent.

Verder vind ik de berichtjes in dit topic een beetje jammer, ik weet dat veel mensen bij ons op stal met goede bedoelingen hebben geprobeerd te helpen met verschillende dingen (ook niet altijd zonder risico trouwens). Maarja, zo werkt de "grotemensenwereld" zullen we maar zeggen.. ik denk voorlopig wel weer even heel goed na voor ik iets voor iemand doe, zo leer je mensen kennen
Ik hoop dat Gold en Unox het fijn hebben op hun nieuwe huisje!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:42

Hoi Monique , ik zie een bekende stal en paarden in de foto's

Leuk dat je bij ons op stal kom

Alvast van harte welkom!

Gracy heeft het ook ontzettend naar d'r zin en heeft ook een mooi stal!

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 07:47

Een beetje jammer is het idd wel dat sommige mensen moeten reageren alsof het op SMD zo slecht is? Waarom kom je dan tot drie keer toe terug Natasja? Echt jammer hoor....maar ik hoop dat je het hier wel naar je zin zult hebben en dat Goldflower eens een "thuis" krijgt van je, dat beestje verdient het.

En Sandra..... ik hoop dat je hier ook zoveel steun gaat krijgen als dat je bij ons hebt gekregen voor Unox. Ik hoop dat je de keren niet vergeet dat je het allemaal niet meer zag zitten met Unox en dat wij jou en Unox aan alle kanten hebben geholpen.

Dames in ieder geval heel veel plezier op deze stal..

groetjes Karin

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 08:26

Gracy schreef:

Alvast van harte welkom!

Hoi hoi ,ja leuk he dat Gracy en Gold samen op de foto staan ,ze kwamen bij elkaar in t land en ze gingen gelijk met elkaar om alsof ze elkaar nie vergeten waren ,was echt schattig

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 08:29

Xantaatje schreef:
Hoi Hoi

Hoi hoi ,ja dat was de bedoeling ,maar toen ik gister op stal kwam toen zeiden ze dat t weer veranderd was,en toen kwam ze bij Gracy ,maar goed dat ging ik ook heel leuk ,ik denk dat t komt omdat Xanta haar groep groter is ,en dat ze daarom geswitsh hebben
En hoe vind Xanta t in haar nieuwe groepje

groetjes.

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 09:04

Hee Unox!
Wat goed dat je het naar je zin hebt daar.

Veel plezier nog.

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 09:46

Hoi hoi ,bedankt en t gaat zeker weten lukken

Suelza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:48

@ Goldflower Ik had er helemaal niet bij stil gestaa dat je zo snel al zou verhuizen! Ik had 1 juli in mijn hoofd zitten, haha! Nou ik ben benieuwd. Ik hoop dat je net als ik nu ook eindelijk je stekkie gevonden hebt, na het "Voorweg" drama!

Pfffff.......

Ik kom Gold van de week (wo of za) wel even bewonderen. Ze moet haast wel gegroeid zijn, sinds de laatse keer dat ik haar heb gezien.

@ Megantjuh Over welk mooie paard in de wei heb je het nou? :p

@ Gracy HOE WAS JE VAKANTIE?!?!?!

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:18

Hihi is goed hoor ,maar of ze groter is geworden betwijfel ik
Die kleine van jou zal wel heel groot zn geworden (en dat was tie eigenlijk al )
Nou leuk dat ik je weer eens zie,,en we moeten nog eens afspreken voor de lesjes van Regin ,maar dat doen we wel via mail of msn

groetjes Natas

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:54

Ireentjuh schreef:
Monique, veel plezier op je "nieuwe" stal! Jammer dat je weg bent (Evita zal Xanta ook wel een beetje missen denk ik!), ik hoop dat je het naar je zin krijgt al weet ik niet precies de rede waarom je vertrokken bent.

Verder vind ik de berichtjes in dit topic een beetje jammer, ik weet dat veel mensen bij ons op stal met goede bedoelingen hebben geprobeerd te helpen met verschillende dingen (ook niet altijd zonder risico trouwens). Maarja, zo werkt de "grotemensenwereld" zullen we maar zeggen.. ik denk voorlopig wel weer even heel goed na voor ik iets voor iemand doe, zo leer je mensen kennen
Ik hoop dat Gold en Unox het fijn hebben op hun nieuwe huisje!

Hoi Irene

Dank je wel. Ja dat is inderdaad wel jammer,maar gelukkig kent Xanta in haar nieuwe groepje ook al wat paardjes .
Er is voor mij geen ernstige reden voor vertrek , het is alleen zo snel gegaan omdat we eind van de maand precies op vakantie gaan, en dus maar gebruik van het aanbod gemaakt om gelijk met Unox en Goldflower te gaan.
Er is voor mij helaas te veel gebeurd wat niet veranderde, maar goed dat verhaal ken je . Jammer meiden maar moet op dat moment een keuze maken.

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:56

Gracy schreef:

Alvast van harte welkom!

Ik ken je nog niet, maar thanks

Xantaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:00

goldflower schreef:
Xantaatje schreef:
Hoi Hoi

Hoi hoi ,ja dat was de bedoeling ,maar toen ik gister op stal kwam toen zeiden ze dat t weer veranderd was,en toen kwam ze bij Gracy ,maar goed dat ging ik ook heel leuk ,ik denk dat t komt omdat Xanta haar groep groter is ,en dat ze daarom geswitsh hebben
En hoe vind Xanta t in haar nieuwe groepje

groetjes.

Oh vandaar haha, ja dat gaat altijd wel goed hoor als ze maar gras heeft , ze kende ze natuurlijk al .

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:53

goldflower schreef:
Jetta schreef:

Ja thnx Jet
Zodra t jubileum erin zit dan horen jullie t okidoki
Enne als jullie nog je hartje willen luchten bij ons dan is dat altijd welkom
De groetjes en ook aan jullie lieve geweldige mensen op stal ,,,ik zal jullie missen
oliebol nu mot ik pissen haha
dikke kus voor jullie en t was me een waar genoegen

Nou, Natasja, ik bedoel het niet raar of rot hoor! Ik hoop van harte dat de paardjes en jullie het naar de zin hebben.Ik ben ook blij dat het hele spul veilig over is, en ongeluk zit in een klein hoekje, hoor, met een paard in een trailer, ik zal je de verhalen besparen.
Ik dacht ook niet dat wij ooit rottig tegen elkaar hebben gedaan, zo zit ik nl. niet in elkaar, dus je reactie vind ik ronduit kinderachtig. Ik heb Sandra nog wel eens geholpen met Unoxje, ze had wat vragen over het zadel, ik hoop dat ze een fijn zadel vind.
Op deze stal staan inderdaad heel aardige mensen, maar ja, je kan niet altijd met iedereen even goed overweg. Heel gewoon, het is dan aan de mensen om er zelf een goede tijd van te maken met elkaar. Dat zal je ook op je nieuwe stal moeten doen. Dat heb ik tot nu toe overal gedaan, waar ik de afgelopen jaren met mijn paarden ben geweest. Ik wens je veel verstand, kracht en liefde toe en hoop dat alles goed mag blijven gaan met jou, je kinderen en jullie paardje.

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 18:53

[/quote]Nou, Natasja, ik bedoel het niet raar of rot hoor! Ik hoop van harte dat de paardjes en jullie het naar de zin hebben.Ik ben ook blij dat het hele spul veilig over is, en ongeluk zit in een klein hoekje, hoor, met een paard in een trailer, ik zal je de verhalen besparen.
Ik dacht ook niet dat wij ooit rottig tegen elkaar hebben gedaan, zo zit ik nl. niet in elkaar, dus je reactie vind ik ronduit kinderachtig. Ik heb Sandra nog wel eens geholpen met Unoxje, ze had wat vragen over het zadel, ik hoop dat ze een fijn zadel vind.
Op deze stal staan inderdaad heel aardige mensen, maar ja, je kan niet altijd met iedereen even goed overweg. Heel gewoon, het is dan aan de mensen om er zelf een goede tijd van te maken met elkaar. Dat zal je ook op je nieuwe stal moeten doen. Dat heb ik tot nu toe overal gedaan, waar ik de afgelopen jaren met mijn paarden ben geweest. Ik wens je veel verstand, kracht en liefde toe en hoop dat alles goed mag blijven gaan met jou, je kinderen en jullie paardje.
[/quote]

bedankt jetta. de rede dat ik weg ben gegaan is omdat ik het gewoon veelste druk vond op de stal en daar werd ik erg nerveus van en bracht dat over op unox. En natas is met me meegegaan omdat we toch graag bij elkaar blijven staan. maar goed ik maak er geen lang verhaal van maar hoop dat je kan begrijpen waarom er zo gereageerd word want als wij lezen dat er door iemand word gezegd vlak nadat we vertrokken zijn dat jullie eindelijk een leuk kluppie hebben en dat wij maar slechte moeders zijn die niet hun kinderen in de hand kunnen houden en dat gaat ons toch echt iets te ver. wij hebben niets negatiefs gezegd over de stal of over de mensen maar wij worden zo aangevallen en hebben nu maar ook besloten om het daar bij te laten en er verder niet meer op door te gaan en ik hoop dat de andere mensen ook zo verstandig zullen zijn.[/quote]

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:00

Daar sluit ik me volledig bij aan ,er is al zoveel ellende in de wereld .
Dus waarom zullen we met ze alle het dan ook extra moeilijk gaan maken,dat is NOOIT mn intensie geweest
Het was actie reactie ,dus sorry Jet (ik vond t wat sarcastishe overkomen,aangezien ik de teksten op het andere forum zag) Waar ik overigs de naam niet van wil noemen.
Dus vandaar dat ik mij even liet meeslepen ,maar heb besloten om daar zeker niet meer mee te lezen Dusbij deze,en dat meen ik van harte mn Exuses (en dit is niet sarcastische bedoeld)

Zo en nu weer ontopic

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:52

Al goed, Meiden! Ik ben ook zeker niet van plan om ruzie te schoppen!
Veel plezier daar! Weet je, er is overal wel wat.........trek het je niet teveel aan, maak er zelf wat moois van.
Groetjes, Jet

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:44

Thnx voor de lieve woordjes ,en ik ga t zkr proberen om er iets goeds (vooral voor Gold) van te maken

Nou doei doei