Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Megantjuh schreef:Heeee wat staat ze met een geweldig paardje in het land die Gold
Toevallig de mijneHaha! Leuke foto's! Wordt tijd dat Gracy d'r vliegending eens geleverd wordt dit ziet er niet echt charmant uit !

Als het wel een jubileum wordt, nou, dan hoor ik dat graag! In ieder geval veel plezier op de nieuwe stek! Jetta schreef:Nou, fijn dat jullie zo goed zijn aangekomen op de nieuwe stal, en dat de paardjes en jullie het zo goed hebben, daar!
Ik denk niet dat er een jubileum inzit, Natasja, jij wisselt toch graag van stal om de paar maanden?Als het wel een jubileum wordt, nou, dan hoor ik dat graag! In ieder geval veel plezier op de nieuwe stek!

, ik zie een bekende stal en paarden in de foto's
Gracy schreef:Hoi Monique, ik zie een bekende stal en paarden in de foto's
![]()
Leuk dat je bij ons op stal kom![]()
Alvast van harte welkom!
Gracy heeft het ook ontzettend naar d'r zin en heeft ook een mooi stal!
Xantaatje schreef:Hoi Hoi
Ik dacht dat goldflower in Xanta haar groepje kwam?
Oh Sandra Unox stond inderdaad heerlijk rustig.

Ireentjuh schreef:Monique, veel plezier op je "nieuwe" stal! Jammer dat je weg bent (Evita zal Xanta ook wel een beetje missen denk ik!), ik hoop dat je het naar je zin krijgt al weet ik niet precies de rede waarom je vertrokken bent.
Verder vind ik de berichtjes in dit topic een beetje jammer, ik weet dat veel mensen bij ons op stal met goede bedoelingen hebben geprobeerd te helpen met verschillende dingen (ook niet altijd zonder risico trouwens). Maarja, zo werkt de "grotemensenwereld" zullen we maar zeggen.. ik denk voorlopig wel weer even heel goed na voor ik iets voor iemand doe, zo leer je mensen kennen![]()
Ik hoop dat Gold en Unox het fijn hebben op hun nieuwe huisje!
, het is alleen zo snel gegaan omdat we eind van de maand precies op vakantie gaan, en dus maar gebruik van het aanbod gemaakt om gelijk met Unox en Goldflower te gaan.Gracy schreef:Hoi Monique, ik zie een bekende stal en paarden in de foto's
![]()
Leuk dat je bij ons op stal kom![]()
Alvast van harte welkom!
Gracy heeft het ook ontzettend naar d'r zin en heeft ook een mooi stal!
goldflower schreef:Xantaatje schreef:Hoi Hoi
Ik dacht dat goldflower in Xanta haar groepje kwam?
Oh Sandra Unox stond inderdaad heerlijk rustig.
Hoi hoi ,ja dat was de bedoeling ,maar toen ik gister op stal kwam toen zeiden ze dat t weer veranderd was,en toen kwam ze bij Gracy ,maar goed dat ging ik ook heel leuk ,ik denk dat t komt omdat Xanta haar groep groter is ,en dat ze daarom geswitsh hebben
En hoe vind Xanta t in haar nieuwe groepje
groetjes.
. goldflower schreef:Jetta schreef:Nou, fijn dat jullie zo goed zijn aangekomen op de nieuwe stal, en dat de paardjes en jullie het zo goed hebben, daar!
Ik denk niet dat er een jubileum inzit, Natasja, jij wisselt toch graag van stal om de paar maanden?Als het wel een jubileum wordt, nou, dan hoor ik dat graag! In ieder geval veel plezier op de nieuwe stek!
Ja thnx Jet
Zodra t jubileum erin zit dan horen jullie t okidoki
Enne als jullie nog je hartje willen luchten bij ons dan is dat altijd welkom
De groetjes en ook aan jullie lieve geweldige mensen op stal ,,,ik zal jullie missen
oliebol nu mot ik pissen haha
dikke kus voor jullie en t was me een waar genoegen

Dusbij deze,en dat meen ik van harte mn Exuses (en dit is niet sarcastische bedoeld)