Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VValar schreef:Dat komt helemaal goed. Ik ga haar morgen alweer aan het werk zettenDit maal in de binnenbak, want daar moet óók geoefend worden!
Fleury schreef:Sow wat een mooie foto's weer Antoinette!
Iets meer naar links en omhoog (boven het juryhokje) en je had mij ook op de foto gezet
buster4ever schreef:wat een mooi voorbeen gebruik heeft krack c toch...
geweldige foto's
Venetia schreef:Wat een scherpe foto's! Je ziet ieder scheefliggend haartje!
Mooi hoor!
Mireille1970 schreef:Hé heb je geen mooie foto van Joy kunnen scoren?
Met de neusriem 2 gaten hoger en een ander erop was dat misschien wel het beste beest geweest... absoluut een goed paard.
Maar absoluut noemenswaardig wat Patricia voor haar paard over heeft (kocht hem toen hij 2 dagen oud was) en allemaal bereikt.
Citaat:Vind het zo leuk voor Imke. Hoop echt dat ze vanavond ook wint.
En tja... dan vergeten we voor Imke maar even dat er verder niet veel bijzonders meedeed.![]()
Citaat:Mooie foto's weer!!!!!!! (alleen de laatste link van anky/krack is wat minder... )
elmiran schreef:mooie foto'smet welke camera zijn ze gemaakt?
imposantje schreef:hele mooie foto's!!
wat voor camera heb je ??
elmiran schreef:Heb je nog meer foto's van Gribaldi?
Citaat:Hé heb je geen mooie foto van Joy kunnen scoren?
Citaat:Dat komt helemaal goed. Ik ga haar morgen alweer aan het werk zetten Dit maal in de binnenbak, want daar moet óók geoefend worden!
Oh super! Dat moet inderdaad ook geoefend worden, ze boft maar met jou
Zeabiscuit schreef:Trouwens, VValar, We hebben besloten om binnenkort Magic vast te gaan leggen, en dat jij hem dan even met naald en draad invlecht. Toch?
VValar schreef:Haha ja is best hoor. Wat schuift het?
Citaat:Een dankbare Antoinette
Mireille1970 schreef:Hé heb je geen mooie foto van Joy kunnen scoren?
Met de neusriem 2 gaten hoger en een ander erop was dat misschien wel het beste beest geweest... absoluut een goed paard.
Maar absoluut noemenswaardig wat Patricia voor haar paard over heeft (kocht hem toen hij 2 dagen oud was) en allemaal bereikt.
Vind het zo leuk voor Imke. Hoop echt dat ze vanavond ook wint.
En tja... dan vergeten we voor Imke maar even dat er verder niet veel bijzonders meedeed.
Mooie foto's weer!!!!!!! (alleen de laatste link van anky/krack is wat minder... )
Zeabiscuit schreef:Citaat:Een dankbare Antoinette
Doet ze wel hoor!
Gerrie schreef:Mireille1970 schreef:Hé heb je geen mooie foto van Joy kunnen scoren?
Vind het zo leuk voor Imke. Hoop echt dat ze vanavond ook wint.
En tja... dan vergeten we voor Imke maar even dat er verder niet veel bijzonders meedeed.
Mooie foto's weer!!!!!!! (alleen de laatste link van anky/krack is wat minder... )
Die lage neusriem viel mij ook al op, zal wel weer een rede voor zijn.....
Joy heeft ze vanaf het tweede jaar...![]()
Verder niets bijzonders??
Het is natuurlijk een NK waar de toppers thuis geblven zijn ,maar Krack en Gribaldi zijn niet 'niets bijzonders'..in mijn ogen dan
Citaat:Daar doe ik het idd wel voor