Citaat:Hey Cath, gewoon komen en broer in sleeptouw meenemen dan ga ik zorgen dat ik ook met kleine zusje kom. Moeten toch een keer een familie reunie
welke onderdelen ga je dan op met Clips doen....???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Hey Cath, gewoon komen en broer in sleeptouw meenemen dan ga ik zorgen dat ik ook met kleine zusje kom. Moeten toch een keer een familie reunie
Ik heb er wel al opgezeten maar das nog niet genoeg voor Winschoten
.
) maar ze kan het wel.
Ik moet er ook speciaal een startkaart voor aanvragen..
maar heb ik er wel voor over hoor! Senna draait ook nog niet zoals ik het graag zou zien, maar dat geeft niks, tis ook een beetje lol toch? Ach, ze is nog maar 3 maar dan is ze er ook even uit.
Maar ik zou het zonde vinden om daar alleen te staan! Dus hou me op de hoogte!
MSQuincyTE schreef:Bedoel je deze CC
En nu kan ik effe niet trainen, de crack heeft een kleine blessure
Heeft zichzelf met de slidingplates bewerkt (hoe krijgt ze het ook voor elkaar)
(hoop ik) rina schreef:Whoehahaha zware tegenstanders![]()
En nu kan ik effe niet trainen, de crack heeft een kleine blessure
Heeft zichzelf met de slidingplates bewerkt (hoe krijgt ze het ook voor elkaar)
Maare van mij geen tegenstand in de reining CC, ik ga voor de versatile(hoop ik)
en aangezien ik afgelopen zondag ook heb meegedaan kan ik het beste nog eventjes wachten
Je kan ook zeggen dat het een gezellig familie dagje wordt
smax weer mee en gaan, zou eerst niet maar idd 26 en 27 augustus duurt nog zolang dus vandaar dat we deze wedstrijd ook gaan meepikken
en lookingatyou weet het nog niet, maar die slepen we gewoon weer mee
piggeljay schreef:Het andere paard dat mee komt is chex my smarty en die start ook in de reining dus je ziet A OK is back op shows