Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pipo schreef:Niets veranderd zeg je...............Joh je hebt een oude kop gekregen![]()
![]()
SuperPepeijn schreef:Pipo schreef:Niets veranderd zeg je...............Joh je hebt een oude kop gekregen![]()
![]()
Ik WIST dat iemand dat zou zeggen...
En ik had kunnen WETEN dat jij dat zou zijn!
knolliepower schreef:Ben je berucht ofzo?
leuk paard![]()
hahah die ene foto is echt geweldig
Maan is berucht
Maar ook erg gezellig
Cute schreef:Eigenlijk was het mij geeneens opgevallen dat je hier niet meer kwam. Maar nu ik weer een topic van je zag, dacht ik wel ojaaaaaa die had ik al lang niet meer gezien!
Nou welkom terug dan maar.
Miss_Petit schreef:SP en dus Pepeijn wee terug op bokt...
Hmmm dus mijn Vos heeft weer concurrentie?

knolliepower schreef:Ben ben heel benieuwd waarom hij nou zo berucht is
klomp schreef:Oh ja dat zou goed kunnen ja, bijna elke dag loop ik daar wel om in het park te komen.kwam ik jou niet toevallig tegen een paar weekjes terug ??? ik reed toen op mijn friesje op de achterwillense weg en ik meen dat jij het was die ik tegenkwam te voet met paard?
SuperPepeijn schreef:klomp schreef:Oh ja dat zou goed kunnen ja, bijna elke dag loop ik daar wel om in het park te komen.kwam ik jou niet toevallig tegen een paar weekjes terug ??? ik reed toen op mijn friesje op de achterwillense weg en ik meen dat jij het was die ik tegenkwam te voet met paard?
Iedereen weer bedankt voor de reacties, ik zal kijken of ik binnenkort nog wat meer fotootjes kan plaatsen
dan moet je toch de andere kant op, haha?
? 
SuperPepeijn schreef:Daar laat ik me niet over uit
Maar ik heb schrale lippen

.