Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Harnessmaker schreef:Opvullen ma-vrij tot 17 uur € 80 tot € 100 afhankelijk van verbruikte materialen.
Na 17 uur en in het weekend € 100 tot €120 afhankelijk van verbruikte materialen.
Reiskosten tot 17 uur € 30 per 100 km of deel daarvan na 17 uur en in het weekend € 40,- per 100 km of deel daarvan.
russel schreef:Mag ik zo onbeleefd zijn te vragen wat het kost om een zadel op nieuw te laten opvullen en passend te maken? Heb nl wel interesse mijn passier onder handen te laten nemen.
Misschien beter een topic maken voor vrijwilligers zodat hij op 1 plek komt en de mensen naar hem toe komen zodat hij niet voor een ieder op en neer hoeft te rijden?? Scheelt misschien ook in voorrijkosten....
harnessmaker schreef:russel schreef:Mag ik zo onbeleefd zijn te vragen wat het kost om een zadel op nieuw te laten opvullen en passend te maken? Heb nl wel interesse mijn passier onder handen te laten nemen.
Misschien beter een topic maken voor vrijwilligers zodat hij op 1 plek komt en de mensen naar hem toe komen zodat hij niet voor een ieder op en neer hoeft te rijden?? Scheelt misschien ook in voorrijkosten....
goed plan! zou me veel tijd schelen!
Renske_ schreef:@ sjuim, het is een kieffer, heb thuis nog 3 andere kieffers, helaas door dezelfde zaak bijgevuld op 1 zadel na...t is dat ik die andere zadels zelden gebruik en de enige die wel gebruikt wordt op mn moeder's paard ligt en nog zo nieuw en weinig gebruikt is dat die nog niet bijgevuld is
de rotzooi die erin zat heeft niets met kieffer te maken, maar met een ruitersportzaak die de moeite niet neemt om nog goed werk te leveren ook al staan ze hier zo goed bekend!