[Foto] Vrijdag - Bitdag Jumping..! Foto's..!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sherwood

Re: [Foto] Vrijdag - Bitdag Jumping..! Foto's..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:49

die persoon op de clydesdale was ik max is mijn toppertje. Ik kan helaas de foto's niet zien, wegens een antieke computer... maar ik ren zo lekker even naar mijn buurvrouw. Die wil ze vast wel even laten zien, want nu ben ik wel erg benieuwd hoe het er uit zag. Max liep in ieder geval wel erg lekker die dag.

SuperSuup

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:05

he, ik sta ook op de foto op de eerste ik ben die ene met die witte jas, oranjeachtige rugzak met die camera om mn nek, was met mn vriendin mee die op dat paard zat waar ik bij sta, moest fotos maken. grappig

Margon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:20

Foto 1 is Laurens Sliepenbeek met Hoby.
Foto 2 is Maria van den Dungen met Milkshake

Leuke foto's .

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 12:41

sherwood schreef:
die persoon op de clydesdale was ik max is mijn toppertje. Ik kan helaas de foto's niet zien, wegens een antieke computer... maar ik ren zo lekker even naar mijn buurvrouw. Die wil ze vast wel even laten zien, want nu ben ik wel erg benieuwd hoe het er uit zag. Max liep in ieder geval wel erg lekker die dag.

zooo.. of ik even jaloers op je ben zeg.. !!

ik zat rij 6 stoel 13 of zoo..
je zat dus een rijd ahcter me..
vet grappig...

sherwood

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:38

hahaha dank je

Hennutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:29

Die uber mooi lopende pony was Hoby van Laurens Sliepenbeek en dat dotje is Maria van den Dungen met Milkshake!:D

Sita18

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:29

Ik vond de clinic van mathijs van asten wel erg goed... heb er met mn paardjes nog wel wat aan gehad. vooral dat met zn controle houden over je paard... k race wel eens ongecontroleerd door de baan met springen... niet helemaal de bedoeling . Kijk wel eens te veel naar de verkeerde rijstijl van één springruiter.. die kan dr ook wat van..

Charles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 12:11

Mijn pony startte ook in Jumping, staat op de eerste foto ergens achteraan. T was een ontzettend toffe dag, Ik sta nog op de foto met Laurens van Lieren