Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Diana_Mabel schreef:

SvenErik schreef:Kentucky staat ook op mn filmpje, moet je maar ff kijken, de link staat hierboven ergens!
en Kentucky vond ik ook erg leuk om te zien, ik heb zelf ook een blonde vos... maar weet iemand de afstamming van Kentucky? SplashIsLief schreef:Afstamming Kentucky: Krunch de Breve x Nimmerdor pref. x Kibrahim
Die van Obelisk, zou je die willen mailen? SplashIsLief schreef:Jaaaaa manonDie van Obelisk, zou je die willen mailen?
marcolemar schreef:
Upper class: netjes bewegen, niet bijzonder in beweging, weinig souplesse...croupe lijkt wat kort...
Sammie schreef:Op de hc vond ik 'm wel beter lopen.
Zat ook aan de verkeerde kant om dat goed te kunnen zien, dacht dat het meer schuin weglopen was, maar dat viel dus wel mee

Suzanne F. schreef:Ik ben ook geweest. Ik denk dat ik heel erg verwend ben met de hengstenshows bij Joop van Uytert want dit viel wel zwaar tegen. De hele entourage, verlichting, de voorbrengers en zelfs de hengsten vielen tegen. Het lijkt wel of overal op bespaard was, zelfs op ruiters. De stalamazone van Lauw reed een paar hengsten voor, nah hadden ze beter iemand anders kunnen laten doen.
Was eigenlijk alleen onder de indruk van Fidelio, Ferro x Porter. Gave bok, de rest kon mij niet boeien. Montecristo is niet mijn type paard, Obelisk te traag achter, Upperclass is braaf maar kan me ook niet boeien.
Hmmm wat er wel super leuk was, was het feestje achteraf!!
mistral schreef:hihi ga dan maar niet naar de hastrona hoeve, daar sta je weg te waaien op een knolle veld in de blub.